معاون راهبردی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از ۲ شعبه ممتاز دادسرای سمنان بازدید کردند

9:58 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون راهبردی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از ۲ شعبه ممتاز دادسرای سمنان بازدید کردند
معاون راهبردی دستگاه قضایی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از دو شعبه ممتاز چهارم دادیاری و دوم خانواده، دادسرای عمومی و انقلاب سمنان بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان-سید محمد صاحبکار خراسانی، معاون راهبردی دستگاه قضایی و محمد کاظمی فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از دو شعبه ممتاز چهارم دادیاری و دوم خانواده، دادسرای عمومی و انقلاب سمنان بازدید کردند.

محمد کاظمی فرد در جریان بازدید از دو شعبه دادسرای عمومی و انقلاب سمنان در جریان آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها و چالش و مشکلات دادرسی الکترونیک قرار گرفت.

وی ضمن دیدار با قضات و کارکنان شعب دادسرای عمومی و انقلاب سمنان، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی صادر کرد و گفت:سال‌های اخیر توجه به حوزه فناوری بیشتر شده است و ورود فناوری به حوزه‌های مختلف در قوه قضاییه اهمیت بیشتری پیدا کرده و مسیر دستاورد‌ها و فرآیند‌های قضایی را تحت تاثیر قرار داده است.

کاظمی فرد بیان کرد: در سال‌های اخیر رشد ۲۵۰ درصدی تبادل دیتا را داشتیم که کارایی ما را در حوزه قضایی بالا برده است.

رئیس مرکز آمار فناوری و اطلاعات بر استفاده از ابزار جدید بر بالابردن ارتقای کیفی حوزه فناوری و اطلاعات و به روز کردن آموزش‌ها تاکید کرد و دستوراتی در زمینه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای تسریع در امور قضایی و رفع چالش‌ها صادر کرد.

وی استان سمنان را یکی از بهترین استان‌ها در حوزه استفاده از فناوری خواند و گفت:خوشحالیم که کمترین چالش‌ها را در این استان داریم. اطمینان در مردم به جهت دادرسی الکترونیک در جهت کاهش مراجعه حضوری به دادگاه‌ها صادر کرد.

معاون راهبردی و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان بازدید از شعب ممتاز دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سمنان ضمن نظارت بر حُسن انجام امور و مشاهده روند رسیدگی‌ها در این شعب، از سوی مسئولین مربوطه در جریان کار این شعب قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: کاظمی فرد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *