مسابقه بزرگ رویداد «حک» برگزار می‌شود

14:38 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۹۹۲
مسابقه بزرگ رویداد «حک» برگزار می‌شود
مسابقه بزرگ حدس کتاب، در اولین اجتماع بچه کتابخون‌های پایتخت در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ اولین اجتماع «بچه کتابخون‌ها» با حضور نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به کتاب از سراسر پایتخت، روز پنجشنبه ۵ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در قالب مسابقه حدس کتاب برگزار می‌شود.

در این گردهمایی، برای اولین بار نوجوانان منتخب ویژه‌برنامه «بچه کتابخون‌ها» در مسابقه‌ای به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این مسابقه هر نوجوان باید در زمان تعیین شده درخصوص کتابی که خوانده توضیح دهد و نکات کلیدی و درس‌هایی که از کتاب گرفته را بیان کند.
در بخش دیگر این برنامه، به نوجوانان کتابی داده می‌شود و شرکت‌کنندگان فرصت دارند در مدت ۳ دقیقه با بررسی کتاب، حدس خود را درباره موضوع کتاب بیان کنند. در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

نوجوانان برگزیده نشست‌های «بچه کتابخون‌ها» از سراسر تهران، ضمن حضور در این مسابقه، در خصوص کتاب با یکدیگر به گفتگو می‌پردازند.

سلسله نشست‌های «بچه کتابخون‌ها» با هدف ایجاد بستر مناسب برای گفتگوی نوجوانان در خصوص کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در فرهنگسرا‌های شهر تهران در حال برگزاری است و تاکنون ۲۲ نشست از این سلسله نشست‌ها در مراکز فرهنگی هنری برگزار شده است.

انتهای پیام/
علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به فرهنگسرا‌های منطقه خود مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *