رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: دادگاه‌های صلح به زودی در مجتمع قضایی خانواده راه‌اندازی می‌شود

11:25 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۹۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: دادگاه‌های صلح به زودی در مجتمع قضایی خانواده راه‌اندازی می‌شود
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در بازدید از مجتمع قضایی خانواده مشهد از شروع به کار دادگاه‌های صلح در مجتمع خانواده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: زمینه صلح و سازش در موضوع خانواده از هر موضوع دیگری بیشتر فراهم است لذا باید سازوکار‌های صلح و سازش تقویت شود.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی در راستای نظارت میدانی بر حوزه‌های قضایی از مجتمع شهید مطهری مشهد (خانواده) بازدید کرد. در این بازدید که جمعی از معاونین قضایی نیز حضور داشتند، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مسائل مربوط به خانواده، دستور داد نیروی انسانی و امکانات مناسب از هرجهت در این مجتمع تامین و در صورت لزوم به جهت جلوگیری از تاخیر در رسیدگی به پرونده ها، شعب قضایی لازم نیز اضافه شوند.

وی همچنین از شروع به کار دادگاه‌های صلح در مجتمع خانواده در آینده نزدیک خبر داد و در این خصوص گفت: زمینه صلح و سازش در موضوع خانواده از هر موضوع دیگری بیشتر فراهم است لذا باید سازوکار‌های صلح و سازش تقویت شود. از همین جهت به زودی دادگاه‌های صلح در این مجتمع راه اندازی و تلاش می‌شود ایجاد صلح و سازش در اولویت رسیدگی به یک پرونده قضایی در حوزه خانواده قرار گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه صلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *