رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی مهلت ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی صادر کرد

12:54 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۶۵۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی مهلت ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی صادر کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از پارکینگ خودرو‌های توقبفی و سایت پسماند شهرداری و محل اختلاف تفرجگاه ناله شکنه بوکان بازدید و به رئیس دادگستری بوکان دستور داد ضمن بررسی دقیق پرونده و اقدامات قضایی ظرف مدت ۱۰ روز با صدور دستورات قضایی نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری میزان - شامگاه روز دوشنبه ۲ مهرماه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه حضور خود در بوکان از پارکینگ نگهداری خودرو‌های توقیفی و سایت پسماند شهرداری و محل اختلاف تفرجگاه ناله شکنه بوکان بازدید کردند.

عتباتی در بازدید از پارکینگ نگهداری خودرو‌های توقیفی بر تعیین تکلیف ۲۶۰ خودرو که در آن نگهداری می‌شوند تاکید کرد.

وی در مورد ۱۲۱ دستگاه از این خودرو‌ها که با دستور قضایی توقیف بودند به رئیس دادگستری بوکان دستور داد ضمن بررسی دقیق پرونده و اقدامات قضایی ظرف مدت ۱۰ روز با صدور دستورات قضایی نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام کنند و از این تعداد که با نیابت سایر استان‌ها توقیف شده اند مکاتبات لازم با استان‌های مربوطه برای تعیین تکلیف آن‌ها صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه از محل اختلاف تفرجگاه ناله شکنه بوکان که در باب مالکیت و تصرفات مورد اختلاف واقع شده بازدید و توضیحات شهرداری و شورای شهر را د محل استماع و دستورات لازم را صادر کرد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در بازدید از سایت پسماند شهرداری بوکان که در راستای حقوق شهروندی و بررسی آخرین وضعیت انتقال این سایت پسماند صورت گرفت بر تسریع در انتقال این سایت به منظور حفاظت و صیانت از سلامتی شهروندان بوکانی تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *