انتصاب جوادی یگانه بعنوان رئیس جدید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری

22:30 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
انتصاب جوادی یگانه بعنوان رئیس جدید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری
معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

خبرگزاری میزان- محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

محمدرضا جوادی یگانه متولد سال ۱۳۴۸ در تهران و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و درحال حاضر با مرتبه علمی استاد تمام در گروه جامعه شناسی دانشگاه تهران مشغول به تدریس است.

مدیرکلی تحقیق و توسعه رادیو، ریاست پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و معاونت شهرداری تهران در امور اجتماعی و فرهنگی از جمله مسئولیت‌های پیشین محمدرضا جوادی یگانه بوده است.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکم انتصاب جوادی یگانه با تأکید بر اسناد بالادستی و قوانین موضوعه نظام، برقراری ارتباط نظاممند بین مجموعه دولت و مردم در کلیه سطوح دستگاه‌های اجرایی، افزایش رضایت اجتماعی در تحقق اهداف گفتمانی رئیس جمهور محترم، جلب همفکری و مشارکت مردم در برنامه ریزی‌ها و همچنین هدایت ظرفیت‌های ارتباطی مرکز به سمت ارتقای پاسخگویی و حل مسائل آحاد مردم را خواستار شد.

از محمدرضا جوادی یگانه تاکنون بیش از ۶۲ مقاله مصوب و چهار عنوان کتاب به نام‌های «دین و رسانه»، «لوطیگری»، «گزارش وضعیت اجتماعی ایران» و «اصلاحات سه ساله و تغییرات برنامهریزی شده» به چاپ رسیده است.

وی مسئولیت اجرای سه مجموعه پیمایش ملی به نام‌های «موج دوم پیمایش ملی سرمایه اجتماعی» در سال ۱۳۹۳،  «موج سوم پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» در سال ۱۳۹۴ و «پیمایش ملی سنجش وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی شهرستان‌های ایران» در سال ۱۳۹۵ را به عهده داشته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *