گفت‌وگو|

نماینده مجلس: گروهک تروریستی منافقین در بدترین شرایط قرار دارد

8:50 - 29 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۸۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: گروهک تروریستی منافقین در بدترین شرایط قرار دارد
یک نماینده مجلس با بیان اینکه در سال‌های اخیر گروهک تروریستی منافقین در بدترین شرایط قرار دارند گفت: حامیان این گروهک تروریستی که در ۳۰ الی ۴۰ سال گذشته از آنها حمایت می‌کردند به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این گروه قابل دفاع نیستند.

وحید احمدی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: این موضوع یکی از ضرورت‌هایی است که از سال‌های قبل باید صورت می‌گرفت، گرچه دیر شروع شد، اما به نظر من کار بسیار خوبی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هر کشوری باید از منافع اتباع خود به بهترین نحو دفاع کند و نسبت به تامین حقوق آنها مصمم و جدی باشد گفت: سیستم قضایی جمهوری اسلامی ایران هم از نظر حقوقی و هم به لحاظ بخشی از مقررات حاکم بر قوانین بین‌الملل این صلاحیت را دارد و می‌تواند بعد از صدور رای دادگاه این مباحث را تا انتهای کار پیش ببرد.

وی با بیان اینکه برای نتیجه بهتر از دادگاه منافقین باید استدلال‌های حقوقی و کیفری را تنظیم و اعلام کنیم بیان کرد: این خود بخشی از کار است و باید بتوانیم از نتایج این کار در محاکم بین‌المللی استفاده کنیم.

احمدی تاکید کرد: منافقین یک جمعیت کهنسالی هستند که محلی از اِعراب ندارند. غربی‌ها و حامیان منافقین که در این ۳۰ الی ۴۰ سال از آنها حمایت می‌کردند نیز به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این گروه قابل دفاع نیست و به همین دلیل بر روی آن‌ها خیلی سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: در سال‌های اخیر گروهک تروریستی منافقین در بدترین شرایط قرار دارند و کوچک‌ترین روزنه‌ای در جامعه ما نمی‌توانند داشته باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *