کاتالان‌ها پیشنهاد فضایی PSG برای یامال را رد کردند/ ماجرای ماندن اولمو در بارسلونا + جزئیات

9:42 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۳۱۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
کاتالان‌ها پیشنهاد فضایی PSG برای یامال را رد کردند/ ماجرای ماندن اولمو در بارسلونا + جزئیات
یکی از ایجنت‌های دنیای فوتبال، در مورد فضای نقل‌و‌انتقالاتی بارسلونا صحبت کرد و افشا کرد که این باشگاه پیشنهاد عجیب و غریب PSG برای لامین یامال را رد کرده است.

خبرگزاری میزان - به نقل از روزنامه ورزشی و اسپانیایی آاِس، "اندی بارا" ایجنت دنی اولمو (بازیکن بارسلونا) فاش کرد که باشگاه بارسلونا که پس از شکست خیرونا در صدر لالیگا قرار دارد، پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی (۲۷۰ میلیون دلاری) از پاری سن ژرمن برای لامین یامال را رد کرد، با وجود اینکه این خرید می‌توانست رکورد نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال را بشکند.

بارا به پادکست Inkubator گفت: می‌دانم که بارسا یک پیشنهاد بزرگ در حدود ۲۵۰ میلیون یورو را برای لامین یامال از سوی پاری سن ژرمن را رد کرد.

لامین یامال که فقط ۱۷ سال سن دارد، یک سال موفقیت آمیز در باشگاه کاتالانی داشت و فصل گذشته ۵۰ بار به میدان رفت و ۷ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل در تمام رقابت‌ها داد.

این وینگر در یورو ۲۰۲۴ نیز خوش درخشید و با اسپانیا جام قهرمانی را به دست آورد و لحظات حساسی از جمله گل از راه دور به فرانسه در نیمه نهایی را پشت سر گذاشت.

یامال، ستاره کلیدی فلیک

وی بیش‌ترین تاثیرگذاری روی گل در فصل جدید بارسلونا را دارد و مهره کلیدی هانسی فلیک سرمربی بارسلونا است.

با ثبت ۲ گل برابر ژیرونا، لامین یامال با ۷ تاثیرگذاری مستقیم روی گل، پس از ارلینگ هالند (۹) موثر‌ترین بازیکن این فصل در اروپا است.

همچنین یامال در ۲۰ بازی اخیر خود در اسپانیا و بارسلونا، ۱۸ تاثیر مستقیم (۵ گل و ۱۳ پاس گل) روی گل داشته است.

کاتالان‌ها پیشنهاد فضایی PSG برای یامال را رد کردند/ ماجرای ماندن اولمو در بارسلونا + جزئیات

بارا گفت: ما پیشنهادات زیادی داشتیم که ۳ یا ۴ مورد از آن‌ها از باشگاه‌های بزرگ بود. دنی می‌خواست به بارسا برود. ما این احساس را داشتیم که بارسا برای او عالی است، من خیلی اصرار کردم تا این قرارداد اتفاق بیفتد. دنی هم می‌خواست به خانه بیاید.

در طول پنجره نقل و انتقالات اخیر، میکائیل فایه، مدافع میانی جوان باشگاه را ترک کرد و به تیم لیگ یکی رن فرانسه پیوست: بارا فاش کرد: او به دلیل وضعیت اولمو ترک کرد و اضافه کرد که این تصمیم از سوی بازیکن گرفته نشده است. او نمی‌خواست برود و بارسا نمی‌خواست او را بفروشد، این باشگاه به تراز مالی مناسب نیاز داشت. بارسا ابتدا می‌خواست اینیگو مارتینز را بفروشد، اما او نمی‌خواست آن‌ها را ترک کند.

باشگاه‌هایی مانند رن، منچستریونایتد، اینتر، لیل، مارسی و فرانکفورت علاقه‌مند بودند. بارسا اولمو را می‌خواست، بنابراین مجبور شد چند بازیکن را بفروشد. من از بازیکنم (فایه) برای کمک به بارسا در آن موقعیت استفاده کردم و همه چیز را برای او توضیح دادم.

انتهای پیام/



سلام گل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
0
فروش یامال اشتباه محض
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *