فصل برای پدیده بارسلونا تمام شد؟ + فیلم

9:12 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۴۵۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
فصل برای پدیده بارسلونا تمام شد؟ + فیلم
پدیده جوان بارسلونا بعد از مصدومیت در جریان دیدار با رایو‌وایه‌کانو از زمین بازی خارج شد و گفته می‌شود احتمالاً فصل برای او در همین ابتدا به پایان رسیده است.

خبرگزایر میزان - تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته سوم لالیگا در ورزشگاه وایکاس میهمان رایو وایکانو بود که این مسابقه در نهایت با برتری ۲ بر یک کاتالان‌ها به پایان رسید. گل برتری بارسلونا را دنی اولمو، خرید جدید آبی‌اناری‌ها به ثمر رساند. گل اول نیز توسط پدری به ثبت رسیده بود.

اما خبر ناگوار برای آبی اناری‌ها که باعث تلخ شدن شیرینی این پیروزی خارج از خانه شد مصدومیت مارک برنال پدیده بارسا بود تا این ستاره نوظهور در خطر از دست دادن کل فصل قرار گیرد.

پدیده جوان بارسلونا بعد از مصدومیت در جریان دیدار با رایو‌وایه‌کانو از زمین بازی خارج شد. بنظر می‌رسد که مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی بوده و احتمالاً فصل برای او در همین ابتدا به پایان رسیده است.

به ادعای اسپورت، رباط صلیبی مارک برنال در دقایق پایانی این دیدار آسیب دیده و این بدبینی وجود دارد که پدیده ۱۷ ساله بلوگرانا تمام فصل را خانه‌نشین شود.

برنال از پیش‌فصل استعداد خود را به فلیک نشان داد تا در هر ۳ بازی ابتدایی بارسا در لالیگا هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود و همچنین مدیران باشگاه را متقاعد کرد که هافبک دفاعی جدیدی جذب نکنند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *