فرماندار تهران: مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود ندارد

16:33 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۳۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
فرماندار تهران: مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود ندارد
فرماندار تهران گفت: سازمان‌دهی و ساماندهی مدارس از نیروی انسانی تا ثبت‌نام‌ها تا امروز انجام شده و در این حوزه مشکلی وجود ندارد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت استقبال از دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس اظهار کرد: باتوجه به اینکه بازگشایی مدارس و مراکز تحصیلی ما معمولاً در هفته‌های آخر شهریورماه و به طور ویژه و گسترده در روز اول مهر انجام می‌شود، تمهیداتی در شهرداری و آموزش و پرورش، پلیس راهور و تمامی دستگاه‌هایی که در این حوزه وظایفی برایشان تعیین شده بود به‌عنوان طرح مهر و بازگشایی اندیشیده شده و درحال انجام است.

قیومی افزود: به طور ویژه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این حوزه ۹ کارگروه را تشکیل داده است که سازمان دهی و ساماندهی مدارس از نیروی انسانی تا ثبت نام‌ها تا امروز انجام شده و در این حوزه مشکلی نداریم.

قیومی عنوان کرد: در سال گذشته به دلیل کمبود نیروی انسانی دچار مسئله و مشکل بودیم، اما امسال به دلیل جذبی که توسط اداره آموزش و پرورش تهران انجام گرفت این مسئله رفع شده و تمامی مدارس سازمان دهی نیرو‌های انسانی شان انجام شده است.

فرماندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیکی نیز راهنمایی و رانندگی یک ساماندهی در توقف خودرو‌ها در حاشیه مدارس در دستور کار قرار داده و ناوگان حمل و نقل عمومی هم افزایش یافته است.

قیومی ادامه داد: با توجه به اینکه حمل و نقل عمومی شهر تهران دچار کمبود است با فعالیت جدی شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران بیش از ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی شده است.

معاون استاندار افزود: ناوگان مترو هم آماده است و امروز مصوبه‌ای خواهیم داشت که در هفته اول مهرماه به‌صورت رایگان به محصلین، دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات‌رسانی شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *