نام‌نویسی ۳۶هزار دانش‌آموز تهرانی برای سرویس مدرسه

8:20 - 11 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۰۸۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نام‌نویسی ۳۶هزار دانش‌آموز تهرانی برای سرویس مدرسه
بشیری معاون فرماندار تهران در جلسه شورای ترافیک شهرستان: تاکنون ۳۶هزار دانش‌آموز تهرانی برای سرویس مدرسه نام نویسی کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - به گزارش فرمانداری تهران، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران روز شنبه ۱۰ شهریورماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران که با دستور کار بررسی آخرین وضعیت مسائل مربوط به حمل و نقل دانش آموزان و سرویس مدارس برگزار شد، با اشاره به ثبت نام بخشی از دانش آموزان تهرانی ویژه دریافت سرویس مدارس اظهار داشت: تاکنون ۳۶هزار دانش آموز دختر و پسر در کلانشهر تهران برای بهره مندی از سرویس مدارس در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ تاکنون ثبت نام کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت مفاد قانون هیئت وزیران، تاکید کرد: اجرای صحیح مفاد آئین نامه سرویس مدارس دانش آموزان باید به دقت اجرا شده تا ایمنی حمل و نقل دانش آموزان حاصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران تأکید کرد: تاکسیرانی در مورد رانندگان واجد صلاحیت براساس مفاد مصوبه هیئت وزیران عمل کند.

بشیری با اشاره به اهمیت رصد سرویس‌های مدارس در پایتخت، خاطر نشان کرد: در صورت وجود موارد سرویس‌های غیرمجاز و خارج از چارچوب آیین نامه هیئت وزیران با آن‌ها برخورد لازم قانونی صورت بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: برچسب سرویس مدارس در اسرع وقت آماده و بر خودرو‌های سرویس مدارس نصب شود، اولیای محترم نیز با ثبت نام در سامانه سپند (سامانه ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی) می‌توانند از امکانات این ناوگان بهره‌مند شوند.

دربانی دبیر شورای ترافیک استانداری تهران، مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، پرویزی رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران، نماینده راهور تهران بزرگ، معاون اتحادیه حمل و نقل شهری کشور و نماینده اولیا و مربیان شهر تهران از اعضای حاضر در این جلسه بودند.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرویس مدارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *