بیانیه خانواده شهدای ترور درپی واقعه تروریستی میرجاوه

17:07 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۲۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بیانیه خانواده شهدای ترور درپی واقعه تروریستی میرجاوه
خانواده شهدای ترور درپی واقعه تروریستی میرجاوه با انتشار بیانیه‌ای خواستار پیگیری حقوق پایمال‌شده این شهدا، مجروحان و خانواده آن‌ها، با تمامی ابزار‌های ممکن در سطح ملی و بین‌المللی شد.

خبرگزاری میزان - خانواده شهدای ترور (هابیلیان) درپی حمله تروریستی به خودروی مرزبانی نیروی انتظامی در میرجاوه، بیانیه‌ای صادر کرد؛ متن بیانیه به این شرح است:

حمله تروریستی شامگاه پنجشنبه ۲۲ شهریور به خودروی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، توسط گروهک‌های تروریستی تکفیری، بی‌شک سبب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف همه کسانی شد که دل در گروی پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و به‌ویژه خطه پر استعداد بلوچستان دارند.

خانواده شهدای ترور، با ابراز عمیق‌ترین احساسات و هم‌دردی با خانواده شهدای این واقعه تروریستی و آرزوی سلامتی برای مجروح این واقعه، وقوع این حادثه را شدیدا محکوم می‌کند.

خانواده شهدای ترور، اعتقاد عمیق دارد که یاغی‌گری این گروهک‌های تروریستی فقط به پشتوانه همراهی دولت‌های استکباری است؛ از این رو از مسئولین جمهوری اسلامی درخواست دارد تا حقوق پایمال‌شده این شهدا، مجروحان و خانواده آن‌ها، با تمامی ابزار‌های ممکن در سطح ملی و بین‌المللی پیگیری شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *