معاون دبیرکل حزب‌الله: پاسخ اشغالگری و تجاوز را می‌دهیم

17:20 - 24 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۰۵۰
معاون دبیرکل حزب‌الله: پاسخ اشغالگری و تجاوز را می‌دهیم
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی به تجاوز رژیم صهیونیستی، به سران این رژیم درباره پیامد‌های تجاوز به خاک لبنان هشدار داد.

خبرگزاری میزان – شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای پنهان کردن شکست‌های خود، گفت که ما برنامه‌ای برای گسترش جنگ نداریم، اما گسترش اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی با پاسخ ما مواجه خواهد شد.

نعیم قاسم در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به گزارش شبکه المیادین درباره موفقیت‌آمیز بودن هدف قرار دادن پایگاه‌های گالیلوت و عین شیمر، تصریح کرد: این گزارش دقیق و قابل اعتماد است؛ چرا اشغالگران برخلاف ادعای خود، عملیات را در سکوت رسانه‌ای قرار دادند و چرا اگر عملیات شکست خورد، یک حلقه امنیتی در آن مکان مستقر کردند؟ چرا رسانه‌ها یا اعضای رژیم صهیونیستی آنچه مقاومت درباره هدف‌گیری این ۲ پایگاه اعلام کرده، تکذیب نکردند؟

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین با طرح این پرسش که چرا رئیس واحد ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد، گفت: صهیونیست‌ها دلیل استعفای او را طوفان الاقصی اعلام کردند، اما چرا او اکنون استعفا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما تجربه‌های زیادی در رابطه با ادعاهای اشغالگران داریم، اظهار کرد: مهم‌ترین آن‌ها عملیات شهادت‌طلبانه احمد قصیر در صور است که رژیم صهیونیستی ۴۰ سال پس از انجام آن، اعتراف کرد.

نعیم قاسم همچنین هشدار داد: ما هیچ برنامه‌ای برای آغاز جنگ نداریم، اما گسترش اشغالگری و تجاوز با پاسخ مواجه خواهد شد؛ اگر صهیونیست‌ها معتقدند که جنگ، شهرک‌نشینان را بازخواهد گرداند، باید برای پذیرایی از صد‌ها هزار شهرک‌نشین آماده شوند؛ بسیاری از شهرک‌نشینان آخر هفته را در پناهگاه به سر بردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *