اعتراف سارق حرفه‌ای موتورسیکلت به ۲۵ فقره سرقت

13:14 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۶۰۵
اعتراف سارق حرفه‌ای موتورسیکلت به ۲۵ فقره سرقت
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و قاپ زن با اعتراف به ۲۵ فقره خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام خبرگزاری پلیس، سرهنگ رسول بهرامی گفت: پیرو خاموش شدن پابند الکترونیک یکی از مجرمان سابقه دار، در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱۴ غیاثی، بررسی موضوع در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از اخذ دستور قضایی چند بار به محل مخفیگاه این متهم مراجعه کردند، اما موفق به دستگیری متهم نشدند تا اینکه در مراقب‌های پلیسی متهم هنگام ورود به مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که دو دستگاه موتورسیکلت پارک شده در پارکینگ مخفیگاه متهم هر دو سرقتی بوده و یکی از موتورسیکلت‌ها به تازگی سرقت شده است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری و انجام پی جوئی‌های انتظامی در نهایت متهم به ۲۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و اظهار کرد که با استفاده از موتورسیکلت‌های سرقتی اقدام به قاپ زنی می‌کرده است.

این مقام انتظامی اعلام کرد: متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرائم در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ رسول بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت وقوع هرگونه سرقت و یا مشاهده موارد مشکوک، حتما مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا موضوع بررسی و سارقان شناسایی و دستگیر شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دستگیری سارقان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *