دستگیری باند سرقت منزل در جنوب تهران

13:22 - 18 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دستگیری باند سرقت منزل در جنوب تهران
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند سارقان منازل در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ رسول بهرامی گفت: پیرو وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده کلانتری ۱۱۴ غیاثی، تیم عملیات این کلانتری با حضور در محل سرقت، تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پالایش اطلاعات به دست آمد مشخص شد که سرقت توسط راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از شیو‌های نوین کشف جرم مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده همین سر کلانتری شناسایی کردند گفت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و با اطمینان از اینکه هر سه متهم در مخفیگاهشان حضور دارند هر سه سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ بهرامی اظهار کرد: در این عملیات پلیسی علاوه بر دستگیری متهمان در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل ۲ عدد تلویزیون، یک دستگاه تلفن همراه مسروقه، جارو برقی، مقداری طلا و ۳۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی به اعتراف متهمان به ۱۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تا کنون ۲ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دستگیری سارقان

پکیجهای ضد هجوم گاردمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
0
0
اگر واقعا میخواید دزد نتونه از منزل، محل کار، گاوصندوق و خودرو شما سرقت کنه باید یاد بگیرید هنگام خرید حفاظ، درب، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزگیرهایی که به اسم ضد سرقت فروخته میشوند از فروشندگان معتبر درخواست ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت کنید چون تقریبا تمام سرقتهایی که ما در طی روز بازدید میکنیم میبینیم که مالباخته ها اعتراض میکنند که اگر این حفاظ، درب، قفل گاوصندوق نمیتونن جلوی سرقت را بگیرند پس چرا پلیس اجازه میده به اسم ضد سرقت بفرو شند یا اگر این دوربین و دزدگیر نمیتونن جلوی ورود سارقین را بگیرند چرا پلیس اصرار میکنه نصب کنید و فروشندگان هم اسم ضد سرقت یا امنیتی یا حفاظتی روش گذاشتند و کسی هم چیزی بهشون نمیگه؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *