مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) رسیدگی کرد

10:40 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۵۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) رسیدگی کرد
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در مسجد امام زمان (عج) واقع در خیابان ستارخان حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) با حضور رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در تاریخ سه شنبه شب مورخه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و ازنزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۵۰ نفر از مردم پرداختند واقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب و عشا اظهار کرد: امروز به مشکلات حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی و ۳۱ فقره درخواست را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران ومسئولان عالی قضایی دارند در لیست ملاقات قرار گرفته و حضورا ابلاغ شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روئسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و دراسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت:چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه درحال بررسی ورسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *