۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای در کرمان افتتاح شد

16:43 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۴۵۴
۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای در کرمان افتتاح شد
صبح امروز ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌اى و شعبه جازموریان هلال‌ احمر در استان کرمان با حضور رئیس جمعیت هلال‌ احمر، افتتاح شد تا توان امدادی هلال‌ احمر برای خدمت به مردم در یکی از گسترده‌ترین استان‌های کشور، بیش از پیش تقویت شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر- کرمان؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، در حاشیه سفر به استان کرمان و در مراسم افتتاح ۱۱ پایگاه امدادی و پروژه عمرانی این استان که با هزینه‌ای بالغ بر ۴۱۵ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال به بهره برداری رسیده اند؛ گفت: ساختن پایگاه، مراکز امدادی و تاثیرگذار در مدیریت بحران کار بسیار سختی است؛ این در حالی است که کاهش خسارات و نجات جان مردم و پوشش بهتر مناطق پرخطر و ... از اهداف احداث پایگاه‌های امداد و نجات از سوی جمعیت هلال‌احمر است چراکه ارائه خدمات امداد و نجات و کمک به در راه ماندگان اثرات معنوی بالایی دارد.

بنابر این گزارش؛ پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس جمعیت هلال احمر؛ سالن امام علی علیه‌السلام کرمان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و زیربنای ۷۰ متر مربع افتتاح شد. افتتاح پایگاه امداد و نجات فاطمه زهرا (س) در محور ریگان _ ایرانشهر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و زیربنای ۲۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر، افتتاح پایگاه امداد و نجات شهر اسماعیلیه واقع در محور جیرفت- فاریاب، با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۸۰ متر مربع از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور رئیس جمعیت هللال احمر به بهره‌برداری رسید. همچنین در زمینی به مساحت ۱۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال، پایگاه امداد و نجات شهید بخشی در محور رفسنجان _ سرچشمه افتتاح شد.

افتتاح پایگاه امداد و نجات شهدای نوق در محور رفسنجان _ انار _ یزد در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۰ متر مربع و ساختمان اداری - امدادی فهرج با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر به استان کرمان بود. همچنین افتتاح پایگاه امداد و نجات بردسیر یادمان شهید مصطفی میرمحمدی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با زیربنای ۹۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع به صورت ویدئو کنفرانس و رونمایی از تجهیزات شنوایی سنجی مرکز جامع توانبخشی بم با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر کولیوند به کرمان بود. در این سفر، شعبه جدید شهرستان جازموریان نیز در زمینی به مساحت ۱۱۰ متر مربع و زیربنای ۱۱۰ متر مربع از طریق ویدئو کنفرانس راه‌اندازی شد.

توانمندسازی جوامع متاثر از خشکسالی با کمک مردم ژاپن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و همچنین احداث طبقه اول ساختمان اداری عنبرآباد با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و زیربنای ۱۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۱۲۰۰ متر مربع نیز امروز با حضور رئیس جمعیت هلال احمر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *