بهره‌مندی ۹۵۰۰ نفر از خدمات حمایتی و سلامت محور هلال‌ احمر البرز

11:50 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۱۸۵
بهره‌مندی ۹۵۰۰ نفر از خدمات حمایتی و سلامت محور هلال‌ احمر البرز
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از ارائه خدمات حمایتی و سلامت محور به بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در ایام ماه صفر توسط خانه‌های هلال استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر- سازمان داوطلبان؛ محمدباقر خلفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با همکاری خانه‌های هلال در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد و اشتهارد در ایام ماه صفر و در یک ماه گذشته ۷ هزار و ۵۴۵ نفر از خدمات حمایتی و یک هزار و ۹۸۵ نفر از خدمات پایش سلامت و ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.

وی افزود: ۳۳۵ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و ۴۷۰ بسته بهداشتی به ارزش ۸۵۴ میلیون ریال توسط خانه‌های هلال، بین اقشار کمتر برخوردار قرارگاه اجتماعی توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به استقرار ۱۱ ایستگاه سلامت و مشارکت اعضای خانه‌های هلال کوهسار، قاسم آباد بزرگ، هیو شهرستان ساوجبلاغ و سپید دشت، گلستان، آل یاسین، ریحانه شهرستان فردیس، خانه‌های هلال و تنکمان، شهرستان نظرآباد، گفت: بر این اساس نسبت به پایش سلامت و ارائه خدمت به یک هزار و ۵۰۰ نفر از همشهریان اقدام شد.

وی درباره اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق کمتر برخوردار، گفت: ۳ کاروان سلامت با مشارکت اعضای خانه‌های هلال جارو و قره ترپاق شهرستان اشتهارد و آل یاسین شهرستان فردیس مستقر شد و ۴۸۵ نفر از افراد کم برخوردار از خدمات درمانی و پایش سلامت بهره‌مند شدند.

به گفته خلفی، به همت اعضای خانه‌های هلال امام حسن مجتبی (ع) لبخند خدا، شاهد، شهید شاهی شهرستان کرج و تنکمان، باب الحوائج بیت الزهرا (س)، زین العابدین شهرستان نظرآباد، ریحانه، آل یاسین گلستان، ریحانه و خورشید شهرستان فردیس هیو و قاسم آباد شهرستان ساوجبلاغ ۶ هزار و ۷۴۰ پرس غذای گرم به ارزش ۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بین عزاداران و ساکنان محلات کمتر برخوردار قرارگاه اجتماعی توزیع شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *