آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش جزیره خارگ برگزار شد

15:39 - 18 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۰۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش جزیره خارگ برگزار شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش خارگ گفت: مسئولان قضایی می‌بایست در راستای صیانت از حقوق بیت المال و حفظ حقوق عامه اهتمام ویژه داشته باشند.

خبرگزاری میزان - آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش خارگ با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مسئولین بخش خارگ برگزار شد.مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت و موقعیت جزیره خارگ گفت: جزیره خارگ نقش مؤثر در شکل‌گیری و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشته است و مردم این اهالی نیزدر سخت‌ترین شرایط در این امر سهیم بودند.

وی افزود: اسناد مالکیت اهالی صبور و شریف این جزیره با هم افزایی و همگرایی صورت گرفته در سطوح مختلف در چند ماه آینده صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مسئولان قضایی می‌بایست در راستای صیانت از حقوق بیت المال و حفظ حقوق عامه اهتمام ویژه داشته باشند و هر جا که تضییع حقوقی در حوزه قضایی و در هر زمینه‌ای مشاهده کردند ورود کنند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری در هر حوزه قضایی از اولویت‌های انتخاب مسئولان قضایی است.

مهر انگیز ضمن تاکید بر تعامل و ارتباط دوسویه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان اظهار کرد: مسئولان جدید قضایی باید در راستای حفظ امنیت مردم و ایجاد احساس امنیت پایدار در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

محمدرضا دشتی زاده بخشدار خارگ نیز دراین آیین گفت: مجموعه قضایی جزیره خارگ صیانت از حقوق مردم را اولویت اول کاری خود قرار داده و عقلانیت را به این مهم اضافه کرده تا در بخش خدمت‌رسانی به مردم دلسوزانه وارد عمل شود.

بخشدار خارگ تصریح کرد: توسعه بدون برقراری امنیت و عدالت محقق نخواهد شد، زیرا امنیت علاوه بر اینکه یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های بشر است بلکه عامل مهمی برای رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و اقتصادی است.

در این آیین از خدمات رضاحاجب فرد تقدیر به عمل آمد و مصطفی واعظ به عنوان رئیس جدید دادگستری خارگ معرفی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *