حسین‌خانی: داوری‌ها در هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد ایراد داشت/ کشتی‌گیران ما در حد خودشان ظاهر نشدند

8:45 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۸۹۰
حسین‌خانی: داوری‌ها در هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد ایراد داشت/ کشتی‌گیران ما در حد خودشان ظاهر نشدند
سرمربی تیم کشتی آزاد پانلا گفت: مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داد تا مقابل تیم صنایع غذایی معینی پور مغلوب شویم.

خبرگزاری میزان - در اولین دیدار از هفته نخست دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در گروه ب تیم صنایع غذایی معینی پور با نتیجه ۸ بر ۲ از سد تیم پانلا عبور کرد.

در همین راستا مصطفی حسین‌خانی، اظهار داشت: اصلا فکر نمی‌کردیم نتیجه را بدین شکل واگذار کنیم، برخی دیدار‌ها ضعف داوری وجود داشت و در چند مسابقه واقعا کشتی گیران ما دور از انتظار ظاهر شدند. برای ما بسیار غیر قابل پیش‌بینی بود که کشتی‌گیر با تجربه‌ای مثل رسول قاضی ماگمدوف به عنوان قهرمان جهان چنین حرکتی را انجام دهد که به نوبه خودم از همه اهالی کشتی عذر خواهی می‌کنم.

وی افزود: از ابتدای مسابقات هم تاکید داشتیم هدف تیم پانلا میدان دادن به جوانان است، دعوت از کشتی‌گیران خارجی نیز با این نیت صورت گرفت که کشتی‌گیران جوان ما از نزدیک با این نفرات عنوان‌دار آشنا شوند و در تمرین رو در رو به کشتی خود اضافه کنند. از طرفی هم حضور کشتی گیران سایر کشور‌ها تنور مسابقات لیگ را گرم می‌کند و فرصتی را به جوانان می‌دهد تا خودشان را نشان دهند. 

حسین‌خانی در پایان با تبریک به کشتی‌گیران و کادر فنی تیم معینی‌پور و خداقوت به کشتی‌گیران تیم پانلا، ابراز امیدواری کرد در کشتی‌های آینده این تیم بتواند شکست امروز را جبران کند و جوانان این تیم کشتی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *