شکست اورنبورگ مقابل لوکوموتیو با وجود درخشش سحرخیزان + فیلم

14:34 - 24 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شکست اورنبورگ مقابل لوکوموتیو با وجود درخشش سحرخیزان + فیلم
تیم فوتبال اورنبورگ در هفته هشتم لیگ برتر روسیه مقابل لوکوموتیو شکست خورد.

خبرگزاری میزان - در چارچوب دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در اختیار دارد، از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل لوکوموتیو مسکو رده سومی قرار گرفت که با وجود درخشش مهاجم ایرانی‌اش با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

سحرخیزان در دقایق ۳۶ و ۶۱ هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

 

 

 
 
 
 

سعید سحرخیزان که در اردوی تیم ملی غایب بود در چهار هفته گذشته لیگ برتر روسیه که حضور ثابت در ترکیب اورنبورگ داشته، توانسته بود دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد.

محمد قربانی که چهار روز قبل در دومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور تعویضی مقابل امارات داشت و پیش از آن هم برابر قرقیزستان نیمکت‌نشین بود، در دیدار امروز اورنبورگ برابر لوکوموتیو مسکو در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حضور داشت.

ملی‌پوش ایرانی اورنبورگ که در هفت مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه حضور ثابت در تمام مسابقات این تیم داشته و یک گل به ثمر رسانده، امروز یک خط جلوتر از هافبک دفاعی که همیشه حضور داشت، به کار گرفته شده بود.

تیم فوتبال اورنبورگ با یک پیروزی، سه مساوی و چهار شکست در این فصل ۶ امتیازی است و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *