حسینی: در نیمه دوم تیم را هجومی کردیم، اما روی ضدحملات گل خوردیم

21:51 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: در نیمه دوم تیم را هجومی کردیم، اما روی ضدحملات گل خوردیم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در نیمه دوم با تعویض‌ها سعی کردیم تیم را هجومی کنیم، اما روی ضد حمله گل خوردیم.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی پس از شکست ۳ بر یک آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: بازی خوبی بود. هر دو تیم آمده بودند که بر اساس داشته‌هایشان فوتبال خوبی را ارائه بدهند. ما در نیمه اول خیلی با برنامه بازی کردیم.

وی افزود: روی یک غافلگیری، کار استثنایی هافبک حریف و فرار خوب مهاجمشان به گل رسیدند. در ادامه توانستیم روی کار تمرین شده گل مساوی را بزنیم. یک پنالتی هم به دست آوردیم که متاسفانه گل نشد.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم. دقیقا در لحظاتی که کنترل بازی را داشتیم، حریف روی حرکت خوب مهاجمش به گل رسید. فکر می‌کنم بیشتر بازی در نیمه دوم دست ما بود. تعویض‌های ریسکی برای رسیدن به گل انجام دادیم. در ضدحملات موقعیت‌هایی به دست آوردیم. تیم حریف هم موقعیت داشت. با تعویض‌ها سعی کردیم تیم را هجومی کنیم و همین باعث شد روی ضد حمله گل بخوریم و بازی تمام شود.

همچنین محمد چهرقانی مدیر رسانه تیم آلومینیم در ابتدای این نشست، عنوان کرد: باید گلایه کنیم از اتفاقاتی که کنار زمین افتاد. مربی ما صحبتی با کادرفنی تیم مقابل نکرد، اما توهین‌های بدی شد. نماینده فدراسیون صددرصد این صحنه را دیده و امیدواریم دیگر این اتفاقات نیفتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *