رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:ساماندهی مسیل جوادیه یکی از بارزترین مصادیق صیانت از حقوق عامه است

13:18 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۶۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:ساماندهی مسیل جوادیه یکی از بارزترین مصادیق صیانت از حقوق عامه است
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ساماندهی مسیل جوادیه یکی از بهترین اقدامات انجام شده طی سالیان اخیر در راستای صیانت از حقوق عامه به شمار می‌رود و دستگاه قضایی نیز سهم عمده‌ای در این مسیر بر عهده داشت.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین براتی زاده با شرکت در آیین بهره برداری از پروژه ساماندهی مسیل جوادیه (کال پسته)، از مشارکت، وفاق، همدلی و همکاری دستگاه‌های ذی ربط در حوزه تداوم عملیات اجرایی قدردانی کرد.

وی اجرای این پروژه بعنوان یکی از نیاز‌های اساسی و بسیار مهم مردم و اهالی منطقه برشمرد و اظهار کرد: ساماندهی مسیل جوادیه یکی از بهترین اقدامات انجام شده طی سالیان اخیر در راستای صیانت از حقوق عامه به شمار می‌رود و دستگاه قضایی نیز سهم عمده‌ای در این مسیر بر عهده داشت و پیگیری‌های مستمر و متعددی را از مجاری مختلف به انجام رسانید.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین به سلسه بازدید‌های مسئولان قضایی در جریان وقوع سیل‌های مخرب و ویرانگر طی چندسال اخیر در منطقه جوادیه اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما به یاد داریم که در زمان بارش نزولات آسمانی و بارندگی‌های شدید چه مشکلات و دردسر‌های بزرگی برای ساکنان این منطقه به وجود می‌آمد و طغیان این مسیل باعث ورود سیلاب به منازل مسکونی و اماکن تجاری و بروز خسارات عدیده می‌شد و اکنون امیدواریم با اتمام این پروژه که متعاقب ورود و پیگیری دستگاه قضایی و پای کار آمدن دستگاه‌های اجرایی با موفقیت به نتیجه رسید، دیگر حوادث گذشته تلخ تکرار نشود.

وی گفت: بدون شک نتیجه این وحدت و انسجام به بهترین شکل ممکن در بهره برداری از این پروژه عظیم که بعنوان یکی از مصادیق بارز در راستای صیانت از حقوق عامه و پیگیری مطالبات عمومی شهروندان به شمار می‌رود، متجلی و به منصه ظهور رسید.

گفتنی است در آیین افتتاح پروژه مسیل جوادیه، حجت‌االاسلام والمسلمین براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، پاکمهر، نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی،حسین نژاد، استاندار، مرتضوی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای و باقرپور، فرماندار بجنورد و ... حضور داشتند.

گفتنی است پروژه یاد شده در طول ۷۱۰ متر و با دبی آب ۲۴۰ متر مکعب بر ثانیه و اعتباری معادل ۱۹۰ میلیارد ریال طی ۶ ماه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *