ساخت‌وساز‌های غیر مجاز در ۵ هکتار از اراضی دولتی شهر کرمان رفع تصرف و تخریب شد

11:14 - 02 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ساخت‌وساز‌های غیر مجاز در ۵ هکتار از اراضی دولتی شهر کرمان رفع تصرف و تخریب شد
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ۵ هکتار از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۶٠٠ میلیارد ریال در شهر کرمان خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمد ضیاءالدینی از باز پس‌گیری و رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ۵ هکتار اراضی دولتی متعلق به اداره آموزش و پرورش واقع در خیابان سرآسیاب و اراضی شهرداری کرمان واقع در شهرک جواد الائمه به ارزش بیش از ۶٠٠ میلیارد ریال خبر داد.

وی بیان کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و اجرای منویات مقام معظم رهبری و در جهت مبارزه با تصرفات اراضی دولتی و زمین‌خواری، اقدامات و تدابیر خاصی در دادستانی استانی اندیشده شده تا با اشخاصی که بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف، تخریب و تجاوز به اراضی دولتی و ملی و منابع طبیعی کنند با قاطعیت برخورد شود.

ضیاءالدینی عنوان کرد: در حوزه موضوعات مرتبط با تصرفات غیرقانونی اراضی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز باید دستگاه‌های مسئول را مکلف گردانیم که در وهله نخست نسبت به پیشگیری از وقوع تخلف در این حوزه اهتمام ورزند و در همان بدو امر، اجازه تصرف غیرقانونی را ندهند و در صورت هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی، با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهند شد. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به تصرف تعدی به اراضی ملی، بلافاصله مراتب را جهت پیشگیری و برخورد‌های قاطعانه و قانونی به دادستانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *