رئیس کل و دادستان دادگستری استان کرمان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۱۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

15:58 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۲۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل و دادستان دادگستری استان کرمان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۱۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب کرمان در راستای رسیدگی به درخواست‌های مردمی به همراه جمعی از مقامات قضایی استان به مشکلات ۱۱۳ نفر از شهروندان کرمانی رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز سه شنبه ۳۰ مردادماه با جمعی از شهروندان استان در محل حوزه ریاست دادگستری دیدار داشت و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیکی برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان کرمان بود که در رابطه با آن گفتگو شد و قاضی القضات استان کرمان ضمن شنیدن دغدغه‌های شهروندان و مسائل آنان، دستور رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرد.

در این نشست رئیس کل دادگستری به همراه هیئت قضایی در جهت «تکریم عینی و عملی مراجعان» و «ارائه خدمت شایسته» به مراجعان، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات ۵۳ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مسائل مطروحه صادر کردند.

یکی از سیاست‌های قوه قضاییه مردمی، پاسخگویی به درخواست‌های مردم با حفظ تکریم ارباب رجوع است که بر این اساس و طبق سند تحول و تعالی قوه قضاییه، بستر لازم جهت تحقیق این امردر عدلیه کرمان فراهم شده است.

رئیس کل و دادستان دادگستری استان کرمان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۱۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

 

مهدی بخشی دادستان مرکز استان کرمان، محمد ضیاء الدینی، حسین رئیسی نژاد و سید وحید میررضایی، معاونین دادستان از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات ۶۰ نفر قرار گرفتند و ضمن ارشاد و راهنمایی متقاضیان دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی این افراد صادر کردند.

برنامه ملاقات مردمی دادستان مرکز استان، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم، تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات آنان، در دفتر ایشان به طور مستمر و هفتگی برگزار می‌شود.

عموم مردم می‌توانند جهت اخذ نوبت از طریق ارسال پیام در پیام‌ رسان‌های ایتا، سروش و یا روبیکا به شماره ٠٩٩٣٠۶۵٣۵۴٣ و یا با ارائه کارت شناسایی از طریق مراجعه حضوری به دفتر دادستان اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *