مشکلات یک واحد تولیدی در دادگستری استان کرمان بررسی شد

10:08 - 02 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۶۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات یک واحد تولیدی در دادگستری استان کرمان بررسی شد
نشست بررسی مشکلات مجتمع کشت و صنعت هامون با حضور رئیس کل دادگستری کرمان، دادستان مرکز استان، مسئولین و مدیران مربوطه و مدیرعامل واحد تولیدی برگزار شد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست بررسی مشکلات مجتمع کشت و صنعت هامون گفت: در دستگاه قضایی استان، حمایت از تولید سرلوحه امور قرار گرفته است و خوشبختانه خروجی نشست‌های اقتصاد مقاومتی در استان، منجر به گره گشایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بسیاری در استان شده است.

  رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در پی بازدید مسئولین قضائی از واحد کشت و صنعت هامون، برخی از مشکلات این واحد تولیدی رفع شد، این جلسه به درخواست مدیرعامل این شرکت برگزار شد تا با کمک نهاد‌های مسئول، به پیشرفت و توسعه این شرکت کمک شود.

خلیلی زاده، مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت هامون در این نشست با بیان اینکه هم اکنون گوشت مورد نیاز کرمان از خارج از استان وارد می‌شود گفت: ۴۰۰ راس دام سنگین (گاو) آماده ذبح در دامداری‌های مجتمع کشت و صنعت وجود دارد که جهت فروش و توزیع این حجم از گوشت نیاز به همکاری اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی داریم.

 این جلسه که با حضور مدیران ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان برگزار گردید در خصوص مشکل تامین زمین، سوخت این واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جهت حمایت از واحد‌های تولیدی و تحقق شعار سال مساعدت‌های لازم در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *