احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد

15:35 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۵۷۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه
احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به احمد میدری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتماد کردند.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، نتیجه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس با ۱۹۱ رای موافق تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به میدری سپردند.

احمد میدری (متولد ۱۳۴۲ در آبادان) اقتصاددان ایرانی و معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است. او نماینده آبادان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بود. 

وی دارای دکترای تخصصی اقتصاد و کارشناسی ارشد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه تهران است. میدری، سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شهید چمران اهواز را دارد و در سال ۱۳۸۲، دوره کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سازمان ملل را نیز طی کرده است.

انتهای پیام/



علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
0
0
سلام و عرض ادب
امیدوارم با انتخاب دکتر میدری بستری فراهم شود تا شورای کارگری بجای نماینده کارگری در شرکتها حاکم شود تا این شورا بتواند از حق و حقوق کارگران و عزل و نصب افراد نا لایق جلوگیری کند حتما شورای کارگری میتواند جلوی فساد مدیران فاسد را بگیرد
بازنشسته تامین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
0
0
برای نجات وزارت کار و رفاه اجتماعی و همچنین برای نجات سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگانش ، وجود وزیری کاردان و باسواد و توانمند مثل ایشان لازم بود ، خدا را شکر که تحقق یافت.انشاءالله موفق باشند .
احمدمیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
0
0
بداد بازنشستگان تامین اجتماعی برس
محمد علی رشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
0
0
ضمن عرض سلام وادب واحترام،
بنده 20 سال سابقه کار در وزارت کار را دارم استخدام رسمی وزارت کار هستم با سابقه 8 سال مدیریت ،بسیار خوشحال وخرسندم که جناب دکتر میدری رای اعتماد از مجلس گرفتند.به ویژه که خودم هم رشته تحصیلیم اقتصاد است.برای ایشان آرزوی توفیق الهی موفقیت دارم.فارس،شهرستان خرم بید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *