بیگلری در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

میدری از سوابق کافی برای تصدی وزارت کار برخوردار است

18:13 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۹۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
میدری از سوابق کافی برای تصدی وزارت کار برخوردار است
نماینده مردم سقز در مجلس گفت: امروز کسی برای سکانداری این وزارتخانه معرفی شده است که ۸ سال معاون وزیر بوده و ۴ سال نیز نمایندگی مردم را برعهده داشته است بنابراین امیدواریم با رأی بالا راهی وزارتخانه شود.

خبرگزاری میزان - محسن بیگلری در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به عنوان یک کرد اهل سنت انتظار داشتیم که آقای رئیس جمهور از اهل سنت هم در کابینه استفاده می‌کرد و معتقدم که آقای پزشکیان اعتقاد قلبی به استفاده از ظرفیت‌های اهل سنت دارد. بنده هم در صحن علنی با ریاست جمهوری در این رابطه صحبت کردم و قول دادند که از اقوام و مذاهب در مناصب دیگر بهره ببرند و این موضوع نیز باور قلبی ایشان است بنابراین امیدوارم وفای به عهد آقای رئیس جمهور را ببینیم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای قالیباف بیان کردند ۱۹ وزیر پیشنهادی از دستگاه‌های ذیربط تأییدیه گرفته‌اند بنابراین دیگر حرفی باقی نمی‌ماند، برای انتخاب وزرا ۱۰ شاخص وجود دارد که می‌توان به پاکدستی، تخصص، تعهد و امثالهم اشاره کرد. وزرا باید بدانند که استیضاح در دست مجلس است بنابراین خط قرمز ما نظام و رهبری است و اگر کسی بخواهد از این خطوط عدول کند راه استیضاح باز است.

وی ادامه داد: آقای میدری وعده داده است در واگذاری شرکت‌ها بر اساس شایسته‌سالاری عمل کند، شرکت‌هایی که در سطح استان‌ها تحت نظر وزارت کار و رفاه اجتماعی هستند. وزارت کار یک دولت است، زیرا شستا، تأمین اجتماعی، سازمان بهزیستی و ... زیرنظر این وزارتخانه هستند. امروز کسی برای سکانداری این وزارتخانه معرفی شده است که ۸ سال معاون وزیر بوده و ۴ سال نیز نمایندگی مردم را برعهده داشته است بنابراین امیدواریم با رأی بالا راهی وزارتخانه شود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *