نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع: حق ماموریت نیروی لب مرز از آنکه در تهران و در هتل است نباید کمتر باشد

15:22 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۰۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع: حق ماموریت نیروی لب مرز از آنکه در تهران و در هتل است نباید کمتر باشد
نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: ما امروز باید تمام توانمان را به کار بگیریم که زبده‌ترین و کارآمدترین نیرو‌ها را در وزارت دفاع حفظ کنیم نه اینکه به دلیل تفاوت حقوق و مسائل معیشتی مجبور شوند جای دیگری بروند. این بد است که حق ماموریت نیروی در لب مرز از آنکه در تهران و در هتل است کمتر باشد.

خبرگزاری میزان - یاسر سلیمانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: من یاسر سلیمانی نماینده سرزمین ابر شهرستان‌های بافت، رابر، ارزوئیه؛ زادگاه شهید سلیمانی هستم. آقای نصیرزاده بنده مخالف شما نیستم افتخار هم می‌کنیم که در کابینه آقای پزشکیان، شخصیتی مانند شما معرفی شده است. چرا که وزارت دفاع نقش بسیار مهمی در مسایل امنیتی و دفاعی، در طراحی، ساخت، تولید و خرید نیرو‌های مسلح دارد.

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نکته بسیار مهم این است که چرا باید اسماعیل هنیه در تهران ترور شود، نقش مهمی که ما می‌توانیم در حوزه امنیتی پیشگیرانه و پیش‌دستانه داشته باشیم به ویژه در حوزه فناوری‌های نوین در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

سلیمانی با اشاره به اینکه ذات صهیونیست‌ها براساس ترس و وحشت است افزود: هر زمانی که ما محکم پاسخ آن‌ها را دادیم جرات نکردند اقدامی علیه ما انجام دهند؛ بنابراین در بحث شهادت اسماعیل هنیه خواهان این هستیم که در صورت تصدی در وزارت دفاع با همکاری دیگر نیرو‌های مسلح جواب این موضوع محکم داده شود.

وی افزود: آقای نصیرزاده یکی از مهم‌ترین مسایلی که در کمیسیون هم خدمت شما طرح شد، مسئله معیشت نیرو‌های مسلح است. ما امروز باید تمام توانمان را به کار بگیریم که زبده‌ترین و کارآمدترین نیرو‌ها را در وزارت دفاع حفظ کنیم نه اینکه به دلیل تفاوت حقوق و مسائل معیشتی مجبور شوند جای دیگری بروند. این بد است که حق ماموریت نیروی در لب مرز از آنکه در تهران و در هتل است کمتر باشد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم خطاب به وزیر پیشنهادی دفاع گفت: از نکاتی که در برنامه خود در کمیسیون ارایه کردید در دفاع از محور مقاومت، همچنین نقش مهم شما در بحث آموزش خلبان‌ها در زمان معاونت نیروی هوایی ارتش تشکر می‌کنیم و خواستاریم در وزارت دفاع در دولت چهاردهم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *