نماینده مردم تهران: پزشکیان برای تغییر و تحول به نفع مردم عزم جزمی دارد

16:10 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۸۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم تهران: پزشکیان برای تغییر و تحول به نفع مردم عزم جزمی دارد
نماینده مردم تهران در جلسه علنی مجلس با بیان این که رئیس جمهور تاکید داشته است که دولتش، دولت سوم کسی نخواهد بود ادامه داد: دولت نخست پزشکیان به واقع محقق شده است و ما باید این مساله را قدر بدانیم و آن را توسعه دهیم.

خبرگزاری میزان - عبدالحسین روح‌الامینی در نشست علنی امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان استفاده از بخشی از فرصت رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس گفت: وعده صادق پزشکیان در مناظرات انتخاباتی امروز محقق شده است.

وی افزود: رئیس جمهور با تشکیل دولت وفاق ملی عملا آغاز نویی را در حکمرانی پی گرفته‌اند که این مسئله بر خلاف همه پیش‌بینی‌ها در دولت‌های گذشته بوده است.

این نماینده مجلس با بیان این که رئیس جمهور تاکید داشته است که دولتش، دولت سوم کسی نخواهد بود ادامه داد: دولت نخست پزشکیان به واقع محقق شده است و ما باید این مسئله را قدر بدانیم و آن را توسعه دهیم.

روح‌الامینی با بیان اینکه پزشکیان هفته گذشته اعلام کرد که کابینه به ۱۹ عضو معرفی شده ختم نخواهد شد، ادامه داد: بنابراین نباید در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها قطار‌ها بی‌دلیل راه بیفتند و عده‌ای را ببرند و بیاورند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همچنین باید تاکید کنم که برنامه رئیس جمهور در ۱۷ صفحه بارگذاری شده است و متاسفانه کسی این برنامه‌ها را از صبح مورد نقد قرار نداد.

وی با بیان اینکه عزم دکتر پزشکیان برای تغییر و تحول جزم است بیان کرد: به عنوان مثال رئیس جمهور در هفته گذشته و در زمانی که هنوز مستقر نشده بودند با من تماس گرفته بودند و درباره حوزه‌ای که احتمال می‌دادند بنده متخصص آن هستم، به مشورت پرداختند.

وی با اشاره به جلسات مجلس درباره مباحث ارز دارو تاکید کرد: این جلسات انرژی زیادی از مجلس تلف کرد، از این رو بنده و آقای پزشکیان در رابطه با موضوعی در صحن و کمیسیون ایستادگی کردیم تا یک درصد از ارزش افزوده برای بخش سلامت اجرایی شود؛ بنابراین وی درحالی که هنوز مستقر نشده آستین‌ها را بالا زده و پیگیری اجرای قانون به نفع مردم هستند و تلاش دارند از یک بحران چند ماه آینده احتمالی پیشگیری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفته شود پزشکیان برنامه ندارد، جفا به وی است ادامه داد: به واقع بند به بند برنامه‌های رئیس جمهور قابل تحقق است و ما باید به آن کمک کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *