امروز روز حریت، انسانیت و بزرگی مجلس است

16:05 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
امروز روز حریت، انسانیت و بزرگی مجلس است
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، گفت:امروز نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او می‌گویند، پزشکیان می‌گوید برنامه ندارد، این را به فال نیک بگیریم، زیرا یک نفر به یک باره نیامده است و اعلام کند ۲ هزار صفحه برنامه دارد.

خبرگزاری میزان - غلامرضا تاجگردون در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم، گفت: این روزها، روز‌های حساسی برای همه ما است و امیدوارم هیچ گاه این صحنه تکرار نشود که طی ۶۰ روز رئیس جمهور عزیزی را از دست بدهیم و چنین تصمیم سختی را در زمان کوتاهی اتخاذ کنیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز سرنوشت کشور در دست یکایک ما است تا برای ۴ سال آینده ورق زیبایی برای توسعه، رشد و بالندگی کشور عزیزمان بزنیم. امروز، روز زیبایی بود روزی که یکی از عزیزترین و نزدیک‌ترین فرد به رئیس جمهور کسی که از روز اول انتخابات رئیس جمهور را همراهی کرد در نقد رئیس جمهور صحبت کرد و در انتها اعلام نمود به شخص رئیس جمهور اعتقاد دارم. امروز زیبا بود، زیباتر آن بود فردی که تمام قد ایستاده بود تا پزشکیان رأی نیاورد امروز اینجا در دفاع از پزشکیان صحبت کرد، امروز را قدر بدانیم، زیرا روز انسانیت، حریت و بزرگی مجلس است.

وی افزود: امروز در باب کلیات آنچه که روح کابینه است قصد داریم صحبت کنیم، ایران ما نیاز به کمک دارد، حق نداریم نفس‌های به تلاطم افتاده ایران را بیش از این آزار دهیم، حق نداریم آنچه را که دشمنان می‌خواهند انجام دهیم، آنان ایران را هدف گرفته‌اند نه پزشکیان و قالیباف و جلیلی را. آن‌ها ایران را هدف قرار داده اند نه با دعوای ما ناراحت و نه با شادی ما خوشحال می‌شوند. نباید یادمان برود که ۵۰ درصد از جمعیت کشور رأی نداده‌اند یعنی ۵۰ درصد از جامعه نمی‌خواهند بگویند دشمن هستند، اما حداقل می‌خواهند بگویند ما را قبول ندارند، نگذارید آنان به ریش ما بخندند که برای موضوعات این چنینی حرفی بزنیم که درست نباشد.

تاجگردون تصریح کرد: امروز نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او می‌گویند، پزشکیان می‌گوید برنامه ندارد، این را به فال نیک بگیریم، زیرا یک نفر به یک باره نیامده است و اعلام کند ۲ هزار صفحه برنامه دارد. برنامه پزشکیان برنامه هفتم پیشرفت است، مجلس چنین برنامه‌ای را تصویب کرده است، اگر پزشکیان اعلام می‌کرد که برنامه دارد باید شک می‌کردیم نه اینکه بگوید این برنامه من است.

وی ادامه داد: پزشکیان اعلام می‌کند که رشد ۸ درصد را می‌خواهد، رهبری نیز چنین خواسته‌ای دارد. می‌گوییم تورم باید کاهش باشد و او می‌گوید شما خواستید و باید انجام دهم، نقطه قوت پزشکیان را به نقطه ضعف او تبدیل نکنید. باید پاسخگوی او باشیم و این نقطه قوت او است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم عنوان کرد: به عنوان کارشناس کوچک حوزه بودجه‌ای کشور اعلام می‌کنم نمی‌توان با مملکت شوخی کرد آن هم ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری باقیمانده در بودجه. ما انسان‌هایی را آورده ایم که اینجا نشسته اند، همه ما دچار اشتباه می‌شویم، شاید اشتباه کرده‌ایم، عقل می‌گوید انسان را در طول ارزیابی کنید، هیچ‌گاه انسان را در نقطه ارزیابی نمی‌کنند. اگر بنا باشد ما را در یک نقطه از زندگی ارزیابی کنند همه ما مردود هستیم و اینجا نبودیم. اعتماد کنیم به افرادی که ما را در طول ارزیابی کرده‌اند. جمهوری اسلامی آنگونه نیست که بخواهیم از کشتی آن پیاده شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *