ماجرای کشته شدن مدیر برنامه‎های خواننده زن لس‎آنجلسی چیست؟

16:56 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۷۹
ماجرای کشته شدن مدیر برنامه‎های خواننده زن لس‎آنجلسی چیست؟
رسانه‌های آمریکایی به‌تازگی از کشته شدن یک فرد ۵۴ ساله در شهر گلندیل کالیفرنیا براثر شلیک گلوله خبر دادند که برخی منابع آن را شهروند ایرانی‌آمریکایی عنوان کردند.

خبرگزاری میزان – رسانه‌های آمریکایی روز پنجشنبه گذشته از تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر گلندیل ایالت کالیفرنیا خبر دادند.

پلیس شهر گلندیل در آن روز اعلام کرد که به گزارش‌هایی درباره کشف جسدی در یک پارکینگ در نزدیکی خیابان پاسیفیک پاسخ داده است؛ افسران پلیس با ورود به محل حادثه متوجه شدند که قربانی با شلیک گلوله بر روی زمین افتاده و مظنون از محل حادثه متواری شده است.

 

ماجرای کشته شدن یک شهروند ایرانی‌آمریکایی در لس‎‌آنجلس چیست؟

 

شاهدان حادثه می‌گویند که عامل تیراندازی روی یک موتورسیکلت نشسته بود و پیش از شروع به شلیک در خارج از مرکز خرید، منتظر فرد قربانی بود.

پلیس گلندیل در گزارش اولیه خود هویت قربانی را تأیید نکرد اما نزدیکان فرد مذکور، گفته‎اند که این مرد یک «مروج موسیقی محلی» ۵۰ ساله است. او همچنین دارای ۲ فرزند عنوان شده است.

در همین حال لس‎آنجلس تایمز نیز به نقل از از مقام‌های پلیس گلندیل گزارش داد که بازرسان انگیزه ضارب را شناسایی نکرده‌اند.

 

ماجرای کشته شدن یک شهروند ایرانی‌آمریکایی در لس‎‌آنجلس چیست؟

 

پایگاه «ktla.com» نوشت: شاهدان می‌گویند که حادثه مذکور ممکن است برنامه‌‎ریزی شده باشد؛ یکی از شاهدان می‌گوید که فرد مسلح در زمان حادثه مردی سوار بر موتور سیکلت و منتظر مقتول بود.

همچنین یکی از شاهدان می‌گوید: فرد قربانی برای شرکت در جلسه‌ای به این ساختمان رفته بود و در همان زمان فرد مسلح به سر قربانی شلیک کرد و او بلافاصله جان خود را از دست داد.

 

ماجرای کشته شدن یک شهروند ایرانی‌آمریکایی در لس‎‌آنجلس چیست؟

 

رسانه‌های آمریکایی پس از تحقیقات اعلام کردند که فرد مقتول شخصی به نام «رابرت دهنوشی» است؛ این رسانه‌ها او را فردی ۵۴ ساله خواندند. این در حالی است که برخی منابع می‎گویند که دهنوشی طی سالیان گذشته محافظ و مدیر برنامه‎های یکی از خوانندگان زن لس‎آنجلسی بوده و با او همکاری نزدیک داشته است.

در همین حال پایگاه mynewsla در گزارشی درباره این حادثه، نوشت: مرد ۵۴ ساله‌ای که در پارکینگ یک مرکز خرید خیابان استریپ در گلندیل با شلیک گلوله کشته شد، از سوی اداره بازرسی پزشکی شهرستان لس‌‎آنجلس شناسایی شد.

 

ماجرای کشته شدن یک شهروند ایرانی‌آمریکایی در لس‎‌آنجلس چیست؟

 

براساس گزارش این پایگاه آمریکایی، پزشکی قانونی لس‌آنجلس هویت فرد مقتول را تایید کرد.

پلیس در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده که کارآگاهان بلافاصله پس از تیراندازی در محل حادثه حضور یافتند و به‎‌طور فعال در حال بررسی این حادثه به‌عنوان یک قتل هستند.

منابع آمریکایی می‌گویند که تاکنون هیچ بازداشتی در ارتباط با این حادثه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *