آغاز به کار جشنواره کازان روسیه با نمایش «در آغوش درخت»

12:18 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۰۴
آغاز به کار جشنواره کازان روسیه با نمایش «در آغوش درخت»
فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی نسب محصول سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم کازان روسیه در روز ۱۶ شهریور، به نمایش در می‌آید.

خبرگزاری میزان - جشنواره بین‌المللی فیلم کازان با شعار «از گفت‌وگوی فرهنگ‌ها به فرهنگ گفتگو» برگزار می‌شود.

تبادل تجربه بین هنرمندان روسیه و کشور‌های دیگر، نمایش بهترین فیلم‌های منتخب با تم مهربانی، صلح و انصاف، صرف نظر از مذهب نویسنده، معرفی دستاورد‌های سینماگرانی که در راستای ترویج ارزش‌های معنوی و فرهنگی فیلم می‌سازند از اهداف این جشنواره است.

امسال بیستمین دوره این جشنواره از ۶ تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با ۱۶ تا ۲۱ شهریور ماه سال جاری در شهر کازان کشور روسیه برگزار می‌شود.

«در آغوش درخت» نامزد ٧ سیمرغ و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بوده و پیش از این در بیست و نهمین جشنواره تلویزیونی شانگ‌های کشور چین حضور داشت.

همچنین انیمیشن‌های سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و انیمیشن «مسافری از گانورا» به کارگردانی احمد علمدار و تهیه کنندگی محمدحسین علمدار محصول مرکز انیمیشن سوره نیز در این جشنواره حضور دارند.

پخش بین‌الملل این آثار به عهده مرکز بین الملل سوره است.

انتهای پیام/


برچسب ها: فیلم سینمایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *