زمینه آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد در مراسم بدرقه زائرین اربعین فراهم شد

10:20 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۵۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
زمینه آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد در مراسم بدرقه زائرین اربعین فراهم شد
نیکوکاری که برای بدرقه زائرین اربعین به میدان آزادی رفته بود، با واریز ۱۰۰ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران، موجبات آزادی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

خبرگزاری میزان- همزمان با مراسم بدرقه زائرین اربعین که در میدان آزادی و آخرین شب مراسم محرم شهر برگزار شد، نیکوکاری که امسال نتوانسته بود در راهپیمایی زیارت امام حسین (ع) شرکت کند، با ۱۰۰ میلیون تومان به حساب این ستاد واریز کرد.

وی هدف از این کار انسان‌دوستانه را پیروی از سیره امام حسین (ع) دانست و گفت: خداوند به بنده توفیق عنایت کرده که طی سال‌های گذشته نیز در مراسم گلریزان، بدهی چند نفر از زندانیان نیازمند را پرداخت کرده‌ام و واقعاً قدم گذاشتن در این راه جز لطف خدا و ائمه(ع) نیست. 

این نیکوکار ادامه داد: امسال که به دلایلی امکان شرکت در راهپیمایی اربعین و زیارت را نداشتم، تصمیم گرفتم مبلغی را به حساب ستاد دیه واریز کنم و امیدوار هستم با این کار دل کودکان چشم انتظار ۲ زندانی شاد شود. 

بنا به این خبر در ماه محرم نیکوکاران با لبیک به پویش یاری و پیروی از سیره سیدالشهداء امام حسین (ع) با واریز هدایای نقدی به حساب ستاد دیه استان تهران، زمینه آزادی ۶۷ نفر شامل ۶۱ نفر مرد و ۶ نفر زن زندانی نیازمند را فراهم کردند. 

شایان ذکر است؛ خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. 

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *