گاریدو: این یک نتیجه منفی بود/ باید موقعیت گل بیشتری ایجاد کنیم/ از تعویضی‌ها اصلاً راضی نیستم

22:32 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۴۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گاریدو: این یک نتیجه منفی بود/ باید موقعیت گل بیشتری ایجاد کنیم/ از تعویضی‌ها اصلاً راضی نیستم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تساوی برابر ذوب اهن یک نتیجه منفی به شمار می‌رود.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: از هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. افراد زیادی در استادیوم بودند و انتظار برد داشتند.

وی افزود: هیچکدام از اعضای تیم از این نتیجه راضی نیستند. این یک نتیجه منفی است. تیم مقابل هم خوب بازی کرد. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم برنده شویم. در بازی امروز بسیاری از کار‌ها را درست انجام ندادیم. روی گلی که خوردیم اگرچه باید برای حریف ارزش قائل باشیم، اما ما باید در این صحنه‌ها بهتر باشیم. در مقابل حرکاتی که حریف انجام داد باید با استقامت بیشتری کار می‌کردیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: وقتی در اولین حرکت بازی گل می‌خوریم، باید بیشتر تمرکز داشته باشیم و حواسمان را جمع کنیم. بعد از چند دقیقه باز هم همان حرکت تکرار شد. البته تیم ما در نیمه اول موقعیت گل‌های زیادی ایجاد کرد. بعد از دقایق اولیه بازی مطمئنا کنترل بیشتری داشتیم. فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم، ولی یک گل زدیم.

وی تصریح کرد: با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم و این تفکر را داشتیم که می‌توانیم برنده شویم. مطمئنا در نیمه دوم در یک سری مسائل مانند بیشتر فوتبال بازی کردن و بیشتر موقعیت ساختن، کمبود داشتیم. یک موقعیت گل هم داشتیم، ولی باید بیشتر موقعیت گل ایجاد کنیم. خیلی ناراحت هستم. از تعویض‌هایی که انجام دادیم خوشحال نیستم.

گاریدو تأکید کرد: باز هم تکرار می‌کنم در نیمه دوم برای اینکه بازی را ببریم باید بیشتر موقعیت ایجاد می‌کردیم. مطمئناً باید به تیم حریف هم احترام بگذاریم و بگوییم که کار دفاعی مستحکمی داشتند. من باید در مورد تیم خودم صحبت کنم و بازهم تکرار می‌کنم که نتیجه منفی است. می‌پذیرم که سرمربی باید مسئولیت را بر عهده بگیرد. می‌دانم در باشگاهی فعالیت می‌کنم که از من برد می‌خواهند. در هفته‌ای که پیش رو داریم باید همه تلاش‌مان را بکنیم و بخواهیم که بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: به هر حال این اولین بازی فصل بود. اگر درباره پیش فصل صحبت کنیم خوب کار کردیم و حس و حال تیم خوب بود. اگر مسابقات شروع شود در برخی مسائل می‌توانیم بهتر شویم و پیشرفت کنیم. اگر از بُعد مثبت نگاه کنیم تیم ما نشان داد که می‌تواند خوب فوتبال بازی کند و خودش را به دروازه برساند.

گاریدو در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جدید جذب شده، عنوان کرد: باشگاه‌ها بازیکنان را جذب و با سرمربی مشورت می‌کنند. باشگاه بازیکنانی را می‌گیرد که فکر می‌کند مناسب است. مطمئناً نظر سرمربی هم داخل باشگاه مطرح می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازهم تیمش را تقویت خواهد کرد، گفت: باشگاه برای این موضوع در حال تلاش است، ولی امروز باید بیشتر در مورد بازی صحبت کنیم.

گاریدو در رابطه با قضاوت بیژن حیدری گفت: موضوع خاصی نیست که مطرح کنم و به نظرم خوب بود. فکر نمی‌کنم اینطور باشد که موضوع داور را مطرح کنیم و این بهانه را به داور ربط دهیم. داور شاید یک روز اشتباهی انجام دهد و درست ندیده باشد، در این لحظه موضوع خاصی نیست که بخواهم بگویم و داور کارش را خوب انجام داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *