صعود یک پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا/ ژاپن به رده شانزدهم رسید

9:39 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۵۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
صعود یک پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا/ ژاپن به رده شانزدهم رسید
تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر قرقیزستان و امارات در انتخابی جام جهانی با یک پله صعود در رده نوزدهم جهان قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان - در پایان رقابت‌های ملی در ماه سپتامبر تیم ملی فوتبال ایران در این ماه ۲ پیروزی ارزشمند برابر قرقیزستان و امارات در انتخابی جام جهانی به دست آورد و در رده‌بندی جدید فیفا با یک پله صعود در رده نوزدهم جهان و دوم آسیا قرار خواهد گرفت.

بر اساس پیش‌بینی سایت «football-ranking.com» شاگردان قلعه‌نویی پس از تیم های مراکش، سوئیس، ژاپن مکزیک و آمریکا و بالاتر از سنگال و دانمارک در رده نوزدهم قرار خواهد گرفت.

تیم ملی فوتبال ژاپن صدرنشین فعلی آسیا که در این فیفادی ۲ بُرد قاطع به دست آورد و توانست چین را ۷ بر صفر و بحرین را ۵ بر صفر شکست دهد، با دو پله صعود در رده شانزدهم دنیا خواهد ایستاد.

در رده‌بندی کلی نیز تیم ملی آرژانتین با وجود شکست مقابل کلمبیا همچنان در صدر رده‌بندی ایستاده و فرانسه و اسپانیا نیز در رده‌های دوم و سوم هستند.

رده‌بندی رسمی فیفا پنجشنبه هفته آینده از سوی سایت فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام خواهد شد.

 

صعود یک پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا/ ژاپن به رده شانزدهم رسید

 

رده‌بندی ۲۰ کشور نخست رده بندی فیفا

۱- آرژانتین ۲- فرانسه ۳- اسپانیا ۴- انگلیس ۵- برزیل ۶- بلژیک ۷- هلند ۸- پرتغال ۹- کلمبیا ۱۰- ایتالیا ۱۱- کرواسی ۱۲- اروگوئه ۱۳- آلمان ۱۴- مراکش ۱۵- سوئیس ۱۶- ژاپن ۱۷- مکزیک ۱۸- آمریکا ۱۹- ایران ۲۰- سنگال

تیم ملی فوتبال ایران ماه آینده نیز باید در دو دیدار در انتخابی جام جهانی به میدان برود. شاگردان قلعه‌نویی ابتدا در تاشکند به مصاف تیم ملی فوتبال ازبکستان خواهند رفت و سپس میزبان تیم ملی قطر خواهند بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *