توزیع ۱۵۲ هزار توپ دولایه در سراسر کشور از روز شنبه

13:16 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۳۷۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
توزیع ۱۵۲ هزار توپ دولایه در سراسر کشور از روز شنبه
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ایران گفت: توزیع ۱۵۲ هزار توپ دولایه در کشور از شنبه به صورت رایگان آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، افتتاحیه دو طرح ملی ورزش و مردم و گام‌های عاشقانه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ادارات و شهرداری‌ها می‌توانند نقش خوب و موثری را در اجرای طرح‌ها داشته باشند. نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی ورزش همگانی موثر است و باید نیاز به ورزش کردن بین مردم ایجاد شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد: نباید احساس کنیم کمبود وقت داریم. اگر برنامه وجود داشته باشد و احساس نیاز شود کارها صورت می‌گیرد و روند انجام این کارها به کمک رسانه‌ها سرعت می‌گیرد.

وی در رابطه با ورزش و مردم خاطرنشان کرد: مردم با این طرح با کمترین هزینه و کمترین وقت می‌توانند به صورت رایگان ورزش را انجام دهند. لازم است در این طرح رسانه‌ها، شهرداری‌ها و دیگر ادارات به اداره ورزش و جوانان کمک کنند.

خلیلی تصریح کرد: رویکرد ما در فدراسیون سلامت و حال خوب مردم است، رویدادهای مختلفی را با همین منظور در دستور کار قرار داده‌ایم. توزیع ۱۵۲ هزار توپ دولایه در کشور به صورت رایگان از شنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *