گفت‌وگو|

اسلامی: مصدوم نمی‌شدم می‌توانستم در پاریس مدال بگیرم

8:45 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۷۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اسلامی: مصدوم نمی‌شدم می‌توانستم در پاریس مدال بگیرم
عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان گفت: همیشه برای کسب بهترین نتیجه و مدال تلاش کردم و اکنون هدفم در هر رویدادی ارائه بهترین نتیجه ممکن است.

حمید اسلامی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: با وجودی که دچار مصدومیت هستم، اما باز از ابتدای سال جاری تمریناتم را در استان همدان زیر نظر مربی تیم ملی آغاز کرده‌ام تا آمادگی جسمانی‌ام را برای مسابقات پیش‌رو افزایش دهم.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی مربی‌ام در حال حاضر تمریناتم را به صورت سبک انجام می‌دهم تا در حین تمرینات بتوانم نقاط ضعف و قوت خودم را پیدا کنم تا با کار کردن روی آن‌ها در روز مسابقاتم بهترین رکوردهایم را بر جای بگذارم. همیشه برای کسب بهترین نتیجه و مدال تلاش کردم و اکنون هدفم در هر رویدادی ارائه بهترین نتیجه ممکن است.

عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان ادامه داد: در تمریناتم بار‌ها رکورد‌های خوبی را ثبت کرده‌ام هر چند شرایط مسابقه با زمان تمرین متفاوت است. به همین دلیل که تمام زمانم را برای انجام تمریناتم گذاشتم و روی هدفم متمرکز هستم. البته متأسفانه به دلیل آسیب دیدگی که برایم به وجود آمد شانس حضور در پارالمپیک پاریس را از دست دادم و از این بابت بسیار ناراحت هستم. با توجه به شرایط و مدال‌هایی که در گذشته به دست آورده بودم این فرصت را داشتم تا در صورت حضور بتوانم بار دیگر برای ایران مدال‌آوری کنم.

اسلامی با اشاره به اینکه تمام هزینه‌هایش بر روی دوش سعید صباحی، مدیرعامل باشگاه کارا ماشین است، تصریح کرد: واقعاً از مدیرعامل باشگاه کارا ماشین کمال تشکر و قدردانی را دارم، زیرا من را به هر رویدادی که ممکن بوده اعزام کرده است، از جمله مسابقات بین‌المللی امارات به طوری که حدود ۳۰۰ میلیون تومان پول برای اعزام من هزینه کردند. خوشحالم که توانستم به مدال با ارزش برنز برسم و این مدالم را تقدیم او کردم. از شیرقوی هم که واقعاً همیشه به من کمک کرده تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *