آغاز شمارش معکوس برای اخراج برانکو/ کامبک عربستانی‌ها برابر چین و تساوی قطر برابر کره‌شمالی

17:34 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۴۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آغاز شمارش معکوس برای اخراج برانکو/ کامبک عربستانی‌ها برابر چین و تساوی قطر برابر کره‌شمالی
تیم ملی فوتبال عربستان در دقیقه آخر کار تیم ملی چین را یک‌سره کرد و ۳ امتیاز بازی را گرفت.

خبرگزاری میزان - تیم‌های ملی فوتبال چین و عربستان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هم رفتند که در نهایت با گل پیروزی‌بخش کادش در دقیقه ۹۰، عربستانی‌ها با نتیجه ۲ بر ۱ شاگردان برانکو را شکست دادند و پروسه صعود چین به جام جهانی در وضعیت خطر قرار گرفت. کادش دو گل این بازی را به ثمر رساند و گل چین نیز روی گل به خودی بازیکن عربستانی، علی لاجامی به ثمر رسید.

محمد کانو در دقیقه ۱۹ از تیم ملی عربستان اخراج شد، اما با این حال شاگردان برانکو نتوانستند تیم ۱۰ نفره عربستان را شکست دهند. به احتمال فراوان و براساس گمانه‌زنی‌های رسانه‌های ورزشی چین، بعد از شکست سنگین و ۷ تایی شدن چین برابر ژاپن و نتیجه بازی امروز، برانکو به زودی با نظر مسئولان فوتبال این کشور، از سرمربی‌گری چین اخراج خواهد شد.

از سری بازی‌های مقدماتی جام جهانی و در دیگر بازی هم‌گروهان ایران، کره‌شمالی و قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ری و کانگ‌لی گل‌های کره شمالی و معز علی و اکرم خفیف گل‌های قطر را به ثمر رساندند. تیم ملی قطر نیز تاکنون در قامت یک تیم مقتدر ظاهر نشده و بسیار دور از انتظار و ضعیف عمل کرده است و نتوانست کره‌شمالی ۱۰ نفره را شکست دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *