۱۶۲ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در شهرستان عباس‌آباد رسیدگی شد

13:42 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۶۲ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در شهرستان عباس‌آباد رسیدگی شد
۱۶۲ نفر از مراجعان غرب استان مازندران درخواست‌های خود را در جلسه ملاقات مردمی در عباس‌آباد مطرح کردند و دستورات لازم در خصوص این درخواست‌ها صادر شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه جلسه دیدار مردمی که در شهرستان عباس آباد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط صمیمانه و بی‌واسطه با مردم، جلسات ملاقات مردمی به صورت مستمر در مرکز استان و سایر حوزه‌های قضایی، برگزار می‌شود و در این راستا امروز دیدار با مردم شریف غرب استان در شهرستان عباس آباد انجام شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات متعددی در این جلسات از سوی مردم مطرح می‌شود که نیازمند رسیدگی و پیگیری است و در این راستا مسئولان قضایی استان نسبت به حل مشکلات قضایی مراجعان در چارچوب قوانین و مقررات اهتمام خواهند داشت.

پوریانی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و خواسته‌های بحق مردم و ارتباط مستقیم با مراجعان، جلسات ملاقات مردمی به صورت مستمر در شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود و در این راستا دیروز نیز جلسه دیدار مردمی با مردم شهرستان تنکابن انجام و دستورات مقتضی در خصوص درخواست‌های مردم صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با هدف شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، میز خدمت قضایی نیز در مصلا‌های نماز جمعه سراسر استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود و مسئولان قضایی استان، پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات مردمی هستند.

 رئیس کل دادگستری مازندران و هیئت همراه صبح امروز در ابتدای ورود به شهرستان عباس آباد، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و در ادامه نیز با حضور در دفتر امام‌جمعه این شهرستان، مسائل و مشکلات مبتلابه شهرستان عباس آباد مورد بررسی قرار گرفت و در این رابطه تبادل نظر شد.

پوریانی همچنین ظهر امروز و پس از برگزاری جلسه ملاقات مردمی، ضمن بازدید از روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری و دادسرای شهرستان عباس آباد، با همکاران قضایی و اداری این شهرستان نیز دیدار کرد.

با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاونین قضایی دادگستری استان، دادستان مرکز مازندران و رئیس و دادستان حوزه قضایی عباس آباد، ۱۶۲ نفر از مراجعان غرب استان مازندران درخواست‌های خود را در جلسه ملاقات مردمی در عباس آباد مطرح کردند و دستورات لازم در خصوص این درخواست‌ها صادر شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاونین قضایی دادگستری استان و مسئولان قضایی شهرستان نیز در این بازدیدها، رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *