۱۴۵ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی دادگستری مازندران در تنکابن رسیدگی شد

16:41 - 23 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۰۶۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۴۵ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی دادگستری مازندران در تنکابن رسیدگی شد
۱۴۵ درخواست در دیدار مردمی با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری در تنکابن مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در این رابطه صادر شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه برگزاری جلسه ملاقات مردمی در شهرستان تنکابن اظهار کرد: رسیدگی عادلانه به پرونده‌ها حق مردم است و پرونده‌های قضایی باید با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: یکی از برنامه‌های دادگستری استان برگزاری جلسات ملاقات مردمی در تمامی حوزه‌های قضایی مازندران است که طی این جلسات، مردم شریف استان به صورت مستقیم با مسئولان قضایی مازندران گفت‌وگو و درخواست‌های خود را مطرح می‌کنند.

پوریانی افزود: در دیدار مردمی امروز، مردم تنکابن و شهر‌های اطراف درخواست‌های خود را ارائه کرده و طی آن ۱۴۵ درخواست مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت؛ ضمناً برخی پرونده‌ها از طریق تماس تلفنی پیگیری شدند و در برخی موارد نیز پرونده قضایی مطالبه و پس از بررسی، دستورات لازم صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار رسیدگی صحیح، اجرای به موقع احکام صادره نیز موجب جلب رضایت مردم شده و باید به عنوان یک امر مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان، ۱۴۵ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان در تنکابن مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در این رابطه صادر شد.

 رئیس کل دادگستری مازندران و مسئولان قضایی دادگستری استان، فردا چهارشنبه (۲۴ مردادماه) در دادگستری شهرستان عباس آباد با مردم شریف غرب استان دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *