کمیسیون بهداشت مجلس هنوز تصمیمی پیرامون صلاحیت ظفرقندی اتخاذ نکرده است

17:08 - 23 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۰۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کمیسیون بهداشت مجلس هنوز تصمیمی پیرامون صلاحیت ظفرقندی اتخاذ نکرده است
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت در این کمیسیون تنها به ارائه برنامه‌های خود به صورت کلی اکتفا کرده است، تاکید کرد: این کمیسیون تاکنون تصمیمی پیرامون صلاحیت ظفرقندی برای تصدی این وزارتخانه اتخاذ نکرده و تصمیم‌گیری در این زمینه به بعد از بررسی کامل برنامه‌های وی موکول شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، رضا جباری درباره حضور وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه برنامه‌های خود برای اداره این وزارتخانه، گفت: در اولین نشست بررسی صلاحیت ظفرقندی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای اداره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها به ارائه برنامه‌های خود به صورت کلی پرداخت و نکته خاص یا جزییات برنامه‌هایی که برای اداره این وزارتخانه دارد، ارائه نشد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بسیاری از اعضای کمیسیون از وی خواستند تا برنامه‌های عملیاتی که برای اداره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد را ارائه دهد و در نهایت قرار بر این شد ظفرقندی امروز نیز در نشست این کمیسیون حضور پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در خصوص تصمیم کمیسیون متبوعش پیرامون برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت، یادآور شد: تاکنون اعضای این کمیسیون نظر خاصی در رابطه با برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نداده‌اند و منتظر هستیم تا وی به طور شفاف برنامه‌هایی که برای اداره این وزارتخانه دارد را ارائه دهند، اما با توجه به وضعیت اولین نشستی که با حضور ظفرقندی برگزار شد به نظر می‌رسد برای رفع مشکلاتی که در این وزارتخانه وجود دارد، راهکار خاصی بیان نکردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا کمیسیون بهداشت و درمان تاکنون تصمیمی در مورد صلاحیت ظفرقندی برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ نکرده است و هر گونه تصمیم‌گیری در این زمینه به بعد از بررسی کامل برنامه‌های وی موکول شده است. /

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *