تشریح برنامه‌های وزرای پیشنهادی راه، دفاع و بهداشت

16:16 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۹۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تشریح برنامه‌های وزرای پیشنهادی راه، دفاع و بهداشت
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: وزرای پیشنهادی راه، دفاع و بهداشت با حضور در کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح کردند.

خبرگزاری میزان - خانه ملت، عبدالجلال ایری در تشریح نشست‌های صبح امروز (دو شنبه ۲۲ مرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: صبح امروز در جلسه‌ای با خانم «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی تصدی وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های وی را در حوزه‌های مختلف از جمله اجرای قوانین مجلس در حوزه مدیریت و ساماندهی بازار مسکن و افزایش ساخت و ساز مورد بررسی قرار دادیم.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی، یک وزارتخانه تخصصی برای کمیسیون عمران مجلس است برای بررسی دقیق‌تر برنامه‌های وزیر پیشنهادی موضوعات را به دو بخش تقسیم و حوزه حمل و نقل و راه را در جلسه دیگری بررسی خواهیم کرد.

ایری اضافه کرد: جلسه بعدی اعضای کمیسیون عمران مجلس با «عزیز نصیرزاده» وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود. وی با حضور در کمیسیون تمامی برنامه‌های خود را در حوزه مختلف این وزارت خانه ارائه کرده و سپس نمایندگان نیز نکته نظرات خود را پیرامون برخی مسائل ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: آخرین جلسه قبل از اذان ظهر امروز کمیسیون با «محمدرضا ظفرقندی» وزیر پبشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود؛ وی نیز همانند سایر وزرای دعوت شده به کمیسیون برنامه‌ها و سیاست‌های خود را تشریح کرده و نمایندگان نیز هر کدام به بیان نظرات خود پیرامون برنامه‌های وی ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: وزرای تخصصی کمیسیون عمران مجلس برای تفکیک بهتر موضوعات و ارائه دقیق‌تر برنامه‌ها طی دو جلسه در کمیسیون حاضر می‌شوند و نظر نهایی کمیسیون نیز پس از استماع برنامه‌ها و ارزیابی کارشناسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *