مهدی‌پور: با سه یا چهار نفر به مسابقات جهانی بوکس می‌رویم/ ۲ تیم مجزا تشکیل خواهیم داد

13:04 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مهدی‌پور: با سه یا چهار نفر به مسابقات جهانی بوکس می‌رویم/ ۲ تیم مجزا تشکیل خواهیم داد
سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ایران گفت: می‌خواهیم دو تیم مجزا تشکیل بدهیم که به صورت جداگانه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و پیکار‌های آسیایی آماده شوند.

خبرگزاری میزان - رضا مهدی‌پور در رابطه با سطح بوکس کشور اظهار داشت: مبارزات خوبی را در رقابت‌های قهرمانی کشور شاهد بودیم و چهره‌های جدیدی را نیز شناسایی کردیم.

وی در رابطه با مسابقات قهرمانی جهان که چندی دیگر در مورنته‌نگرو برگزار خواهد شد، مطرح کرد: با توجه به اینکه شورای برون مرزی با اعزام ۳ یا ۴ بوکسور به این رویداد جهانی موافقت کرده است، بین چند نفر محدود، انتخابی خواهیم داشت تا بتوانیم زودتر ترکیب را مشخص کرده و تمرینات را با قدرت آغاز کنیم. البته اگر بوکسور‌ها از نظر فنی، رضایت کادرفنی را جلب نکنند حتی ممکن است با یک مشت‌زن به پیکار جهانی برویم.

مهدی‌پور تصریح کرد: پس از موفقیت تیم جوانان ایران در آسیا و کسب مدال طلای قاره کهن، تلاش می‌کنیم در رقابت‌های جهانی نیز مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: ما مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را نیز در پیش داریم و به همین دلیل می‌خواهیم با هماهنگی رئیس فدراسیون، دو تیم داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: بر این اساس نفرات شایسته‌ای که در مسابقات جوانان حضور داشتند و نتوانستند مدال‌آور باشند را هم به همراه مدال‌آوران دعوت خواهیم کرد تا آن‌ها نیز در اردوی مجزایی باشند و برای قهرمانی آسیا آماده شوند.

انتهای پیام/

مهدی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در واقع می‌خواهیم دو تیم مجزا داشته باشیم که یکی برای مسابقات جهانی و دیگر تیم برای رقابت‌های آسیایی آماده شوند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *