فونتانا: بوکسور‌های جوان بیشتری در اردوی جدید حضور دارند/ تیم ملی متعلق به همه استعدادهاست

19:15 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فونتانا: بوکسور‌های جوان بیشتری در اردوی جدید حضور دارند/ تیم ملی متعلق به همه استعدادهاست
سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران به تشریح شرایط تیم کشورمان در مرحله جدید اردو‌های آماده‌سازی پرداخت.

خبرگزاری میزان - فونتانا در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، اظهار داشت: مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس در حالی از امروز (دوشنبه) آغاز شد که بسیاری از نفرات حاضر در اردو، جدید و البته جوان هستند.

وی افزود: تلاش ما این است تا از استعداد‌های جوان استفاده کنیم. در این اردو می‌خواهیم روی مسائل تکنیکی و آمادگی جسمانی بوکسور‌ها کار کنیم. هدف اول در این بازه زمانی و دور جدید تمرینات، مسابقات قهرمانی آسیاست که پاییز در اردن برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی ایران، گفت: در راستای برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، حضور در تورنمنت‌های گرجستان، روسیه و صربستان را داریم که فدراسیون در تلاش است تا مقدمات حضور در این رویداد‌ها را برای ما فراهم کند.

وی در پاسخ به این سئوال که در مراحل بعدی اردو‌ها امکان دعوت از نفرات دیگری هم وجود دارد؟ اظهار داشت: بله امکانش زیاد است، چون تیم ملی متعلق به همه ورزشکاران مستعد است که باید به تدریج خود را اثبات کنند.

این مربی باتجربه کوبایی تصریح کرد: مسابقات مهمی داریم، تیم ما در مرحله جدید قرار داشته و جوان شده است و با گذر زمان به ترکیب اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *