نمایشگاه‌های متخلف بخت‌آزمایی در شهرستان ملکان پلمب شدند

9:09 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۵۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نمایشگاه‌های متخلف بخت‌آزمایی در شهرستان ملکان پلمب شدند
به دستور دادستان ملکان استان آذربایجان شرقی نمایشگاه‌های متخلف بخت‌آزمایی پلمی و وجوه واریزی به حساب مال‌باختگان عودت داده شد.

خبرگزاری میزان- سید مرتضی علیانسب اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله و بررسی‌های میدانی مشخص شد یک فروشگاه با وعده به مشتریان در قبال خرید موتورسیکلت اعلام کرده بود صاحب موتورسیکلت شانس بخت‌آزمایی خواهد داشت.

وی افزود: در این اقدام غیرمجاز و غیر قانونی وجوه قابل توجهی به حساب نمایشگاه‌داران واریز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ملکان با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان، تصریح کرد: هرگونه واحد صنفی که اقدامات مشابه و غیرمجاز انجام دهد، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، موظف به رصد هستند و برخورد جدی صورت خواهد گرفت و برابر قانون باید پاسخگو باشند و مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی افرادی که به حساب نمایشگاه واریز داشته‌اند جهت اخذ وجوه واریزی به نمایشگاه مذکور مراجعه و مدیریت نمایشگاه موظف به استرداد کل مبلغ و وجوه واریزی است.

علیانسب اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در راستای حقوق شهروندی خود هرگونه تخلف صنفی را به واحد بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف ملکان و به شماره تلفن ۱۲۴ واحد بازرسی اطلاع دهند، تا پس از بررسی برابر با قانون با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *