تصادفات منجر به فوت در شهرستان مرند ۴۳ درصد کاهش یافت

12:55 - 14 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۴۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تصادفات منجر به فوت در شهرستان مرند ۴۳ درصد کاهش یافت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر کل راه‌های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور بر رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور مرند- بازرگان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- پیرو پیگیری دادگستری شهرستان مرند در جهت تکمیل هرچه سریعتر پروژه محور مرند- بازرگان و رفع نواقص و نقاط حادثه‌خیز، جلسه‌ای در دفتر دادستانی این شهرستان با حضور بندلی زاده مدیرکل راه‌های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و پیمانکار مربوطه تشکیل و ضمن بررسی موانع و مشکلات پروژه و طرح آن از ناحیه شرکت، نهایتا مقرر شد پیرو مصوبات قبلی ظرف یک ماه کار جداسازی و رفع نقاط حادثه خیز این محور به اتمام برسد.

در پایان مدیرکل راه‌های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور قول مساعد داد با توجه به اهمیت محور و پروژه یاده شده و پیگیری مجدانه دادستانی مرند، موارد مورد تاکید دادستانی در زمان تعیین شده به سرانجام برسد.

لازم به توضیح است پیرو پیگیری و اقدامات دادستانی مرند در راستای صیانت از حقوق عامه و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان مرند، تصادف فوتی شهرستان حدود ۴۳ درصد در ۴ ماهه اول امسال نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *