رهایی ۱۲ نفر از قصاص در سال ۱۴۰۲ در استان اردبیل

13:56 - 20 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۳۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رهایی ۱۲ نفر از قصاص در سال ۱۴۰۲ در استان اردبیل
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از رهایی ۱۲ نفر از قصاص در سال ۱۴۰۲ با تلاش و همکاری صلح‌یاران و اعضای شورای حل اختلاف این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار و در مرکز حل اختلاف استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: همه اقدامات و خدمات انجام شده در کشور به واسطه خبرنگاران نمایان می‌شود و به لطف این عزیزان است که کار‌ها ابتر نمی‌ماند.

وی افزود: احقاق حق در جامعه وابسته به همت خبرنگاران است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه هر خبرنگار یک صلح یار است، عنوان کرد: خبرنگاران نیز باید قانون‌مداری را سرلوحه تمام امورات خود قرار دهند و قانون‌مداری را با تبیین‌گری در جامعه رواج دهند و علاوه بر آن فرهنگ صلح و سازس را در جامعه نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو بیان کرد: مسئولان وظیفه دارند در راستای بهبود کیفیت خبررسانی، زیرساخت‌های استفاده از فناوری‌های نوین را برای رسانه مهیا کنند و اهالی رسانه نیز وظیفه دارند خود را فناوری‌های نوین مجهز کنند.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده انجام شده در شورای حل اختلاف استان اردبیل، تصریح کرد: با تلاش همکاران در شورای حل اختلاف، سال گذشته ۱۲ نفر از قصاص رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *