رئیس کل دادگستری استان اردبیل: سرعت در انعکاس اخبار می‌تواند از بروز بسیاری اتفاقات متأثر از هیجانات آنی در جامعه جلوگیری کند

11:54 - 18 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۱۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل: سرعت در انعکاس اخبار می‌تواند از بروز بسیاری اتفاقات متأثر از هیجانات آنی در جامعه جلوگیری کند
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بهره‌مندی از علوم و فنون جدید در امر سرعت در انعکاس رویداد‌ها می‌تواند از بروز بسیاری اتفاقات احتمالی مـتأثر از هیجانات آنی در جامعه جلوگیری کند.

خبرگزاری میزان- به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهموری اسلامی و "روز خبرنگار"، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل  با حضور در صدا و سیمای مرکز استان با مدیر کل و دست اندرکاران خبر صدا و سیمای اردبیل دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد‌های صدا و سیما به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتقای آگاهی‌های حقوقی، به تبیین و تشریح اهمیت کار خبر و اطلاع رسانی پرداخت و اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای است حساس و اثرگذار در جامعه که بیان واقعیات و اتفاقات آن اگر توآم با هنرمندی و علاقمندی باشد می‌تواند اثرات مثبت و امید آفرین در جامعه ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به ابزار‌های نوین اطلاع رسانی در عصر حاضر، خاطر نشان کرد: بهره‌مندی از علوم و فنون جدید در امر سرعت در انعکاس رویداد‌ها می‌تواند از بروز بسیاری اتفاقات احتمالی مـتأثر از هیجانات آنی در جامعه جلوگیری کرده و با قدرت شفاف‌سازی رخداد‌ها به اقناع افکار عمومی کمک کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری در صدا و سیمای مرکز استان، گفت: حمایت‌های قضایی دادگستری استان از اقدامات قانونی صدا و سیما در انعکاس کمبود‌ها و نواقصات استان موجب دلگرمی در تولید و پخش این گونه برنامه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *