رئیس کل دادگستری استان گیلان: دستگاه‌های متولی باید به وظایف قانونی خود در زمینه استاندارد عمل کنند

13:16 - 18 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۱۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان گیلان: دستگاه‌های متولی باید به وظایف قانونی خود در زمینه استاندارد عمل کنند
رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، گفت: دستگاه‌های متولی باید به وظایف قانونی خود در زمینه استاندارد عمل کنند.

خبرگزاری میزان- مهدی شعبانی مدیر کل حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد ایران و مجتبی معصوم‌نژاد مدیر کل استاندارد استان گیلان با حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان در این دیدار عدم توجه به سازه‌های ساختمانی را از مسائل و مشکلات استان گیلان برشمرد و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی باید به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره استاندارد باید با حفظ مبانی به کار حرفه‌ای خود بپردازد، افزود: مسئولان و دلسوزان باید در راستای مبانی نظام به مقررات و ضوابط پایبند باشند.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر وحدت و همدلی و هم‌افزایی تمامی مسئولان با یکدیگر، عنوان کرد: باید تمامی سازمان‌ها و نهاد‌ها با کار جمعی و کمک به یکدیگر از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند تا با هم‌افزایی و همفکری همه دستگاه‌ها شاهد بهبود و رشد وضعیت اقتصادی در گیلان بوده و مردم در جامعه‌ای ایمن و سالم با آرامش و امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *