رئیس کمیته امداد: خبرنگاران در جهت اشاعه فرهنگ جهاد و انفاق یاری‌گر کمیته امداد هستند

10:36 - 17 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۹۸۷
رئیس کمیته امداد: خبرنگاران در جهت اشاعه فرهنگ جهاد و انفاق یاری‌گر کمیته امداد هستند
رئیس کمیته امداد در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه، گفت: این روز را به تمام اصحاب قلم و رسانه که در جهت اشاعه فرهنگ جهاد، انفاق و نیکوکاری دست پرتوان و یاری‌گر کمیته امداد هستند، تبریک می‌گویم.

خبرگزاری میزان - به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

۱۷ مردادماه روز گرامیداشت و احترام به سرآمدان و عاملین اطلاع‌رسانی و بصیرت‌‎افزایی در جامعه و روز تکریم حقیقت‌شناسی و راستی‌طلبی است.

در زمانه‌ای که نزاع همیشگی میان حق و باطل بیش از هر دوره‌ای آشکار و نمایان شده است، وظیفه خبرنگاران بسیار خطیر و سرنوشت‌ساز بوده و چه بسا تعیین‌کننده میدان‌های اصلی این نبرد، راویان حق و فاتحان عرصه روایت‌ها باشند.

راویانی که با تلاش خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه در پرتو هدایت‌های داهیانه امامین انقلاب با ارائه انتقادات سازنده و بیان راهکار‌های مشفقانه به مسئولان و دلسوزان با یک نگاه انسانی و برآمده از فرهنگ اهل بیت (ع)، در عرصه‌های نبرد نیز سلاح قلم در دست گرفته و پرده ظلم و جنایت‌های زورگویان و ظالمان را برانداخته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یا و نام شهدای عرصه اطلاع‌رسانی و خبر به ویژه شهید محمود صارمی و همچنین شهدای خبرنگار در جریان جنایات هولناک اسرائیل غاصب علیه غزه، این روز گرامی را به حضور تمام اصحاب قلم و رسانه که در جهت اشاعه فرهنگ جهاد، انفاق و نیکوکاری دست پرتوان و یاری‌گر کمیته امداد هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون آن عزیزان را از درگاه خداومند متعال خواستارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *